- Bedankjes 0
Nageslacht in vrouwelijke lijn
- Tackaert Marc
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nageslacht in vrouwelijke lijn
23 dec 2020 10:13
Ik heb een Aldfaer rapport gemaakt stamboom in nageslacht vrouwelijke lijn.
Ik verkrijg een rapport
X vrouw getrouwd met X man.
Daaronder de lijst van de kinderen ( van 1 tot ?
In de lijst staan er kinderen met "volgt 1, volgt2.....(dat zijn er die gehuwd zijn) en anderen met niets achter (ook die gehuwd zijn)
Die met "volgt ..."komen dan apart in de rij van de moeders te staan wat een onduidelijkheid geeft.
Ik begrijp niet waardoor het komt dat op een rij van 8 kinderen er 5 gehuwd zijn en er 3 van apart (met nummer) staan.
Ik krijg hierdoor geen duidelijk zicht van de vrouwelijke lijn.
Ik krijg dit wel als ik een CGB rapport maak, maar dan staat er geen materiaal bij.
Groetjes en prettige feestdagen
Marc
Ik verkrijg een rapport
X vrouw getrouwd met X man.
Daaronder de lijst van de kinderen ( van 1 tot ?
In de lijst staan er kinderen met "volgt 1, volgt2.....(dat zijn er die gehuwd zijn) en anderen met niets achter (ook die gehuwd zijn)
Die met "volgt ..."komen dan apart in de rij van de moeders te staan wat een onduidelijkheid geeft.
Ik begrijp niet waardoor het komt dat op een rij van 8 kinderen er 5 gehuwd zijn en er 3 van apart (met nummer) staan.
Ik krijg hierdoor geen duidelijk zicht van de vrouwelijke lijn.
Ik krijg dit wel als ik een CGB rapport maak, maar dan staat er geen materiaal bij.
Groetjes en prettige feestdagen
Marc
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Nageslacht in vrouwelijke lijn
23 dec 2020 11:30
Wijzig in de instellingen de methode van nummerinng naar Subnummering.
tip: vragen over rapporten stel je best de voorziene rubriek. Dit trekt de aandacht van de makers.
tip: vragen over rapporten stel je best de voorziene rubriek. Dit trekt de aandacht van de makers.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Nageslacht in vrouwelijke lijn
23 dec 2020 11:46 - 23 dec 2020 11:50
Marc,
Omschrijving van het rapport is:
Een nageslacht vrouwelijke lijn is een tekstoverzicht van personen die in vrouwelijke lijn afstammen van de vrouwelijke persoon in het hoofdvenster. Van elke vrouw worden de zonen en dochters vermeld, maar het nageslacht van de zonen wordt niet verder vermeld.
Dus mannelijke nakomelingen worden niet uitgewerkt. Alleen vrouwelijke personen worden uitgewerkt en dan weer het vrouwelijke nageslacht. (indien aanwezig)
De "volgt" zijn personen die aan deze voorwaardes voldoen.
Niet uitgewerke vrouwelijke personen zijn die zonder nakomelingen
Omschrijving van het rapport is:
Een nageslacht vrouwelijke lijn is een tekstoverzicht van personen die in vrouwelijke lijn afstammen van de vrouwelijke persoon in het hoofdvenster. Van elke vrouw worden de zonen en dochters vermeld, maar het nageslacht van de zonen wordt niet verder vermeld.
Dus mannelijke nakomelingen worden niet uitgewerkt. Alleen vrouwelijke personen worden uitgewerkt en dan weer het vrouwelijke nageslacht. (indien aanwezig)
De "volgt" zijn personen die aan deze voorwaardes voldoen.
Niet uitgewerke vrouwelijke personen zijn die zonder nakomelingen
Laatst bewerkt 23 dec 2020 11:50 door Ruud de Ruiter.