- Bedankjes 996
Naamgenealogie met achternaam met van der er voro
- Frank Pasman
- Auteur
Naamgenealogie met achternaam met van der er voro
21 dec 2020 13:33
Goededag,
het lukt mij niet om een naamgenealogie te maken van nageslacht met een achternaam met "van der"" er voor. Wat ik nu doe is alle achternamen die ik wil laten tonen, alleen met komma gescheiden, echter met "van der " lukt niet, Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen?
het lukt mij niet om een naamgenealogie te maken van nageslacht met een achternaam met "van der"" er voor. Wat ik nu doe is alle achternamen die ik wil laten tonen, alleen met komma gescheiden, echter met "van der " lukt niet, Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen?
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Naamgenealogie met achternaam met van der er voro
21 dec 2020 14:22 - 21 dec 2020 14:28
Met komma gescheiden ??
U bent volgens mij verkeerd bezig. Tussenvoegsels zoals "van der" gaan in het geel gemerkte veld
U bent volgens mij verkeerd bezig. Tussenvoegsels zoals "van der" gaan in het geel gemerkte veld
Laatst bewerkt 21 dec 2020 14:28 door Ruud de Ruiter.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
21 dec 2020 14:33
Frank,
Dit kan u komen door niet gebruik te maken van het veld tussenvoegsels maar door de volledige achternaam in het naam-veld te schrijven, dus bv "van der Meulen".
Dit kan u komen door niet gebruik te maken van het veld tussenvoegsels maar door de volledige achternaam in het naam-veld te schrijven, dus bv "van der Meulen".
- Frank Pasman
- Auteur
22 dec 2020 12:12
super, dank je, dit is de oplossing