- Bedankjes 0
Bestand openen
- Rijn van
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bestand openen
17 dec 2020 11:20
Om te starten dubbelklik ik altijd op Aldfaer en dan staat alles voor mij open ook het bestand.
Nu krijg ik wel Aldfaer open en mijn bestand niet , dat heb ik in een map gevonden maar nu zegt de computer dat het in een andere sessie is geopend en kan het niet opnieuw openen.
ik heb ook een veiligheids kopie geprobeerd te openen maar krijg zelfde reactie is in een andere sessie al open.
Hoe los ik dit op?
Nu krijg ik wel Aldfaer open en mijn bestand niet , dat heb ik in een map gevonden maar nu zegt de computer dat het in een andere sessie is geopend en kan het niet opnieuw openen.
ik heb ook een veiligheids kopie geprobeerd te openen maar krijg zelfde reactie is in een andere sessie al open.
Hoe los ik dit op?
- Han Kortekaas
-
Re: Bestand openen
17 dec 2020 11:48
U heeft Aldfaer twee keer openstaan; bij de tweede keer kan Aldfaer niet de openstaande stamboom weer openen.
Uw oplossing om een veiligheidskopie terug te zetten is het niet.
Ik vermoed dat u de PC heeft afgesloten (of deksel van de laptop dichtgedaan) terwijl Aldfaer openstond.
Remedie kan zijn om in de map C:\Aldfaer twee bestandjes aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam te geven en dan Aldfaer weer te starten. Kijk wel de Instellingen dan even na.
Uw oplossing om een veiligheidskopie terug te zetten is het niet.
Ik vermoed dat u de PC heeft afgesloten (of deksel van de laptop dichtgedaan) terwijl Aldfaer openstond.
Remedie kan zijn om in de map C:\Aldfaer twee bestandjes aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam te geven en dan Aldfaer weer te starten. Kijk wel de Instellingen dan even na.
- Ruud de Ruiter
-
17 dec 2020 11:51
Een dubbelklik op welk Aldfaer icoon? Op het bureaublad of in de taakbalk
Ik vermoed op het bureaublad en krijgt u ?
a) geen Aldfaer venster of
b) een leeg Aldfaer venster
Ik vermoed op het bureaublad en krijgt u ?
a) geen Aldfaer venster of
b) een leeg Aldfaer venster
- Rijn van
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- Han Kortekaas
-
17 dec 2020 12:24
U gaat met de Verkenner naar C:\Aldfaer en daar staan ze, tenzij u zelf een aangepaste installatie heeft. Als u de extensie van het bestand niet ziet dan klikt u bovenin op Beeld en zet dan een vinkje bij 'bestandsnaamextensies'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rijn van
- Francke
17 dec 2020 12:29
Een andere mogelijkheid om bij de ini bestandjes te komen:
1) klik met uw rechtermuisknop op het Aldfaer icoontje op uw desktop;
2) nu opent zich het context menu;
3) kies: Bestandslocatie openen.
1) klik met uw rechtermuisknop op het Aldfaer icoontje op uw desktop;
2) nu opent zich het context menu;
3) kies: Bestandslocatie openen.