Twee personen worden in het 'relatie veld' dubbel weergegeven

• Jan Horstman
  • Auteur

Re: Twee personen worden in het 'relatie veld' dubbel weergegeven

08 dec 2020 00:19
Maakt niet uit hoe ik sorteer, er komt maar 1 Aaltjen in beeld. Idem met Jan Horsman
Als ik de geboortedatum van Aaltjen ... wijzig, dan worden zowel (1)Aaltjen en (2)Aaltjen gewijzigd.
Idem met (2)Jan en (3)Jan

De relatie-data(bijv.datum huwelijk) zijn wel onafhankelijk te wijzigen

Aaltjen heeft 2 relaties gehad, vandaar de 7 kinderen.
Hierbij nog een weergave met alle 7 kinderen.
Ik kan bij het relatieveld, Huwelijk (3)Jan Horsman niet verwijderen, omdat er kinderen aan deze relatie zijn gekoppeld

Lees meer

08 dec 2020 09:20 - 08 dec 2020 09:22
Dan is de aanbeveling om de kinderen van dubbele partners los te koppelen van een van de ouders (bv de moeder gekoppeld laten), de partners die dan geen kinderen meer hebben te ontkoppelen en daarna weer te koppelen zodat Aldfaer met de vraag komt of de kinderen ook gekoppeld moeten worden aan de partner.
Laatst bewerkt 08 dec 2020 09:22 door Han Kortekaas.

• Jan Horstman
  • Auteur

08 dec 2020 23:59
Dan is de aanbeveling om de kinderen van dubbele partners los te koppelen van een van de ouders (bv de moeder gekoppeld laten), de partners die dan geen kinderen meer hebben te ontkoppelen en daarna weer te koppelen zodat Aldfaer met de vraag komt of de kinderen ook gekoppeld moeten worden aan de partner.

Dit is de oplossing. Ik heb alle kinderen ontkoppeld. Hierdoor kon ik partners ontkoppelen. Aankoppelen van de kinderen ging nu zonder problemen.:) :) Geen dubbelen meer!

Bedankt.

Gemaakt door Kunena