- Bedankjes 1634
Gegevens zoek.
- J. van 't Hoenderdaal
- Auteur
Gegevens zoek.
01 dec 2020 14:55
Ingevoerde gegevens zijn niet te vinden. ook niet na downloaden nieuwe versie .
- J. van 't Hoenderdaal
- Auteur
Re: Gegevens zoek.
01 dec 2020 15:57
Ik heb de stambomen inmiddels gevonden.
Ook ontdekt dat door het automatisch opslaan van een veiligheidskopie na gebruik er nu een lange lijst veiligheidskopieën in het bestand staan. Is dat verstandig?
En kan ik titel van een stamboom wijzigen?
Wilt u me helpen? Dank bij voorbaat!
Ook ontdekt dat door het automatisch opslaan van een veiligheidskopie na gebruik er nu een lange lijst veiligheidskopieën in het bestand staan. Is dat verstandig?
En kan ik titel van een stamboom wijzigen?
Wilt u me helpen? Dank bij voorbaat!
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
01 dec 2020 16:27
Bestand zoek; zie Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden
Lange lijst veiligheidskopien; zie Instellingen > Veiligheidskopieen met een minimum aanbevolen aantal van 7 (per stamboomnaam) Als U weinig muteert dan is 7 voldoende; muteert u frequent dan is een hoger aantal aan te bevelen.
Naam wijzigen van een stamboom ; open de stamboom en Bestand > Opslaan als nieuwe naam ingeven
Lange lijst veiligheidskopien; zie Instellingen > Veiligheidskopieen met een minimum aanbevolen aantal van 7 (per stamboomnaam) Als U weinig muteert dan is 7 voldoende; muteert u frequent dan is een hoger aantal aan te bevelen.
Naam wijzigen van een stamboom ; open de stamboom en Bestand > Opslaan als nieuwe naam ingeven
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J. van 't Hoenderdaal
- Ruud de Ruiter
-
01 dec 2020 18:34
Re: Naam wijzigen van een stamboom ; open de stamboom en Bestand > Opslaan als nieuwe naam ingeven
Dit betekent dat hetzelfde bestand 2x voorkomt met een verschillende naam.
Na deze operatie Aldfaer sluiten (zodat een v-kopie met de nieuwe naam ontstaat) en via de Windows verkenner het "oude" bestand opzoeken en verwijderen.
Idem voor de veiligheidskopiën die de oude naam gebruiken
Dit betekent dat hetzelfde bestand 2x voorkomt met een verschillende naam.
Na deze operatie Aldfaer sluiten (zodat een v-kopie met de nieuwe naam ontstaat) en via de Windows verkenner het "oude" bestand opzoeken en verwijderen.
Idem voor de veiligheidskopiën die de oude naam gebruiken
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J. van 't Hoenderdaal