Stamboom

Lees meer

Stamboom

10 nov 2020 16:52
Sorry dat ik het nogmaals probeer maar dit zal echt de laatste keer zijn want ik snap nog steeds niet hoe ik op een simpele manier mijn stamboom gegevens kan uit printen en ik wilde daar graag mappen van maken maar na dagen van alles uit geprobeerd te hebben en een berichtje van jullie , lukt het maar steeds niet. Ik heb 3 stambomen en die staan op de laptop in documenten en ik heb ze op externe schijf staan en ook nog op usb-stick. Maar niets print mijn Canon 5700 serie uit. Hij gooit wel het papier eruit maar daar staat dan niets op. Als ik via jullie ook niet de juiste oplossing kan krijgen dn weet ik het ook niet meer en dan ga ik alle 3 de stambomen verwijderen en schei ik er mee uit want op mijn leeftijd nog zo te moeten vechten dat lukt me ook niet meer. Ben al 75 jaar en ben ook al 4 dagen lang bezig geweest. Vandaar dat de moed is verdwenen. En daarom ook mijn laatste hulp aan jullie en dan maar stoppen, helaas. Kunt u het eventuele antwoord aan mijn e-mail adres sturen dan heb ik iets wat ik dan stap voor stap kan volgen ,wanneer dan ook. Mijn e-mail adres is : jobo45@ziggo.nl . Ik dank degene vast die voor mij de oplossing heeft en groet een ieder die mij ooit eens geholpen heeft en dan denk iik aan dhr. Kortekaas - De Ruiter en nog een paar. Dank u wel. Groeten Joop Boumans

Lees meer

Re: Stamboom

10 nov 2020 17:00
Joop, een vraag; kunt u wel een Word document openen en printen?

Ik wil u ook wel begeleiden met Teamviewer. Zie Wat is Teamviewer Als u dat dan wilt klik dan op het blokje 'Meer' waar u mijn mailadres ziet als u met de cursor over het envelopje gaat.

Lees meer

12 nov 2020 06:14
(Betreft ook de posts #37601 en #37609)

Ik heb de heer Boumans per mail benaderd en verneem dat hij een zwaar gezondheidsprobleem heeft, vandaar de dringendheid van zijn oproep om hulp.

Ik heb vernomen dat er problemen zijn met de printer, ook buiten Aldfaer.

Er is zo afgesproken dat hij mij ten gepaste tijde opnieuw zal contacteren.

Lees meer

12 nov 2020 07:46
Han,

Joop heeft zijn e-mail vermeld. Ik denk dat jij het initiatief moet nemen

Gemaakt door Kunena