Stamboom familie van Baast,

Lees meer

Stamboom familie van Baast,

09 nov 2020 09:40
Ik kan de stamboom van de familie van Baast wel openen maar kan dan weer niet de personenlijst bekijken omdat hij niet daarop reageert . Ik wil n.l een deel van die stamboom uitprinten maar ook dat lukt niet. Daarom heb ik de printer (canon 5700 serie) helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat doet niets. Hij gooit wel het papier eruit maar daar staat niets op. Hoe nu verder? Help mij a.u.b want ik weet het niet meer!!!!!! Hopelijk kan het snel want een kleinzoon van mijn zwager (van Baast) wil een lezing hoeden over die fam van Baast, op school het is zijn werkopdracht n.l. De jongen is 12 jaar.

Lees meer

Re: Stamboom familie van Baast,

09 nov 2020 11:34 - 09 nov 2020 11:35
Joop Boumans schreef : Ik kan de stamboom van de familie van Baast wel openen maar kan dan weer niet de personenlijst bekijken omdat hij niet daarop reageert
Wat bedoeld u daarmee?
Kunnen andere documenten dan die van Aldfaer geprint worden?

Een deel van de stamboom kunt u bekomen door een groep te maken met alle personen die daarbij horen. Vervolgens de groep bewaren als nieuwe stamboom met een eigen naam. Daarvan kunnen dan de gewenste rapporten gemaakt worden en eventueel printen.

P.S. U herhaalt deels uw vorige vraag waarop u niet gereageerd hebt.
Laatst bewerkt 09 nov 2020 11:35 door JayCee.

Gemaakt door Kunena