- Bedankjes 0
Stamboom
- Joop Boumans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Stamboom
08 nov 2020 18:55
Ik heb een vraag over een stamboom die mijn zwager graag ook wil hebben maar kan ik de stamboom van hun doorsturen naar zijn laptop of moet ik alles uitprinten en aan hem geven? Het is de stamboom van zijn familie en die wil hij graag hebben. Dus kan ik dat kopiëren en doorsturen naar hem of een andere manier of is dat niet mogelijk? hopelijk krijg ik snel antwoord want mijn zwager zijn kleinzoon wil een werkstuk maken voor de school waar hij opzit, maar dan moet hij eerst weten hoe het in elkaar zit allemaal anders zal hij het niet kunnen doen, het is een manneke van 11 jaar. Ik wacht maar af wat jullie mij kunnen vertellen want anders dan moet de stamboom maar uitprinten, het zal dan niet anders kunnen want zo'n held ben ik er ook niet in op mijn 75e jaar. Vast heel hartelijk dank voor uw hulp. Groetjes Joop Boumans e-mail adres : jobo45@ziggo.nl
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Stamboom
08 nov 2020 20:00 - 08 nov 2020 20:02
Ik neem aan dat de persoon voor wie de stamboom bestemd is een pc heeft. Het eenvoudigste is dat hij dan Aldfaer installeert. Het stamboom-bestand(.aldf) of een veiligheidskopie(.alx) ervan kunt u e-mailen. Vervolgens moet hij het bestand openen in Aldfaer waarna alle rapporten beschikbaar zijn en naar keuze geprint kunnen worden.
Laatst bewerkt 08 nov 2020 20:02 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
08 nov 2020 22:02
aanvulling
En vergeet niet de map Materiaal (van die stamboom) te sturen
En vergeet niet de map Materiaal (van die stamboom) te sturen
- De Coster René
-
09 nov 2020 05:29
Hangt ervan af of de zwager het Aldfaer programma kent en er kan mee werken.
Het is natuurlijk wel een zeer gebruiksvriendelijk programma !!
In het ander geval zal er niet anders opzitten dan een print te maken van het parenteel (grafisch of tekst).
Het is natuurlijk wel een zeer gebruiksvriendelijk programma !!
In het ander geval zal er niet anders opzitten dan een print te maken van het parenteel (grafisch of tekst).