Huwelijk invoeren

• van 't Wout
  • Auteur

Huwelijk invoeren

18 okt 2020 17:13
Als ik bij huwelijk de datum, dan bron enz. invoer verdwijnt dat weer.

Lees meer

Re: Huwelijk invoeren

18 okt 2020 18:29
Lijkt mij dat uw installatie niet in orde is. Kunt u een leesbaar plaatje aanleveren van Extra -> Instellingen -> Bestanden?

Lees meer

18 okt 2020 18:51
Toch niet "Geen relatie" gekozen. Als dat het geval is, is dat "verdwijnen" normaal

Lees meer

18 okt 2020 23:34
Ruud,
verkeerde informatie. Als je huwelijksdata invoert dan heeft de gebruiker kennelijk voor huwelijk als relatievorm gekozen. Het is bijzonder onlogisch om tijdens die invoer voor 'Geen relatie' te kiezen.

Dus ik heb liever inzicht in de Instellingen van van 't Woud.

Lees meer

19 okt 2020 14:00
Eh Eh Han
Het gaat er niet om wat logisch is maar hoe dit mogelijk kan zijn.
Als een gebruiker een koppeling maakt met onbekende of een andere relatie vorm en vervolgens de relatie gegevens invoert en dan per ongeluk geen relatie kiest verdwijnen de ingevoerde gegevens want het tabblad relatie verdwijnt.

Ik zie niet hoe het gemelde verschijnsel gekoppeld kan zijn aan de instellingen voor bestanden wat te maken heeft met rapportages en mijn inziens niets met invoer van gegevens, maar men mag mij verrassen.

Lees meer

19 okt 2020 14:35
Mogelijk kan ook Stamboom -> Bestand opschonen uitkomst bieden.

Paul

• van 't Wout
  • Auteur

19 okt 2020 16:26
Ik had gisteren inderdaad gewoon voor huwelijk gekozen.
Nu net bestand opschonen gedaan, kreeg ik de mededeling dat het niet ging omdat er een fout inzat. Dat bestand _0xADFAE350_vantWoutvanGogh gewist, en opnieuw geprobeerd.....en het werkt weer!!
Iedereen bedankt voor het mee denken.
Groetjes Jan van 't Wout

Gemaakt door Kunena