Afgebroken wegens fouten in het sjabloon

• Hans van der Wagt
  • Auteur

15 okt 2020 21:37
Mijn bestanden zijn (professioneel) overgezet naar mijn nieuwe computer, maar sindsdien krijgt ik de melding:

zodra ik bijvoorbeeld een kwartierstaat (grafisch) wil maken.

Wat is er mis?

Lees meer

Re: Afgebroken wegens fouten in het sjabloon

15 okt 2020 21:54
Ben je twee keer het grafisch kwartierstaat aan het maken.

Snellere computer en mogelijk twee keer geklikt ?
Deze staan dan vaak over elkaar, een keer wegklikken en andere loopt dan gewoon door.

Lees meer

15 okt 2020 22:46
Hans,
maak een schermafdruk van het detailvenster (waarin dit bericht staat) en stuur het in bijlage. Dit zal ons mogelijk meer info geven betreffende de oorzaak.

Lees meer

15 okt 2020 23:42
Kijk eens onder Extra -> Instellingen -> bestanden of het pad naar de rapportuitvoer wel gevuld is. Er zou moeten staan C:\Users\uw inlognaam\Documenten\Aldfaer\Rapportuitvoer; als dat er niet staat klik dan achteraan op het gele mapje en surf naar het bovengenoemde pad. en klok op Opslaan.

• Hans van der Wagt
  • Auteur

18 okt 2020 17:16
Op jullie verzoek hier de foutmelding [strike][/strike]

Lees meer

18 okt 2020 17:45
Zelfs met een loupe is dit niet te lezen. Heel flauwtjes zie ik een pad , iets van C:\programma Aldfaer

U heeft dus een afwijkende installatie die waarschijnlijk niet klopt. U weet waarschijnlijk wel het beste waarom dat zo is.

• Jan du Pont

25 okt 2020 13:31
Na instalatie van versie 8.1 kan ook ik geen rapporten meer maken. Het volgende is de foutmelding:

Waarschuwing - Nageslacht (Grafisch).asjl [1042]: Verwacht ) in plaats van ?. Het openingshaakje staat op regel 1042 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis (Grafisch).asjl [312]: Verwacht ) in plaats van :. Het openingshaakje staat op regel 312 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis (Grafisch).asjl [369]: Verwacht ) in plaats van :. Het openingshaakje staat op regel 369 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [2854]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 2854 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [2882]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 2882 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [2926]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 2926 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [2950]: Verwacht ) in plaats van ?. Het openingshaakje staat op regel 2950 na token _SETORDE
Waarschuwing - Basis.asjl [2959]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 2959 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [2983]: Verwacht ) in plaats van ?. Het openingshaakje staat op regel 2983 na token _SETORDE
Waarschuwing - Basis.asjl [2992]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 2992 na token _SETEXP
Fout - Basis.asjl [3007]: Ongeldige parameter _REGI in _MARW.
Waarschuwing - Basis.asjl [3027]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 3027 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [3055]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 3055 na token _SETEXP
Waarschuwing - Basis.asjl [3083]: Verwacht ) in plaats van ]. Het openingshaakje staat op regel 3083 na token _SETEXP

Nageslacht (Grafisch).asjl ziet er zo uit '<lijn 1035 tot 1046>;

_FUNCBEGI( HAALRELCODEOUDERS )
_SETCLR(TEMPSTRI)
_SETDEF(KindVanManMetVrouw)
_SETADD(KindVanManMetVrouw)
_SETADD( TEMPSTRI, [:_MOTHBEGI( _BIOL )[:_CODEINTE:]_MOTHEND:] )
_FATHBEGI( _BIOL )
_RELABEGI
[&[?_CODEINTE==_SETEXP(TEMPSTRI,1,_SETSTRI?][?_KIND_IN_DEZE_RELATIE?]_RELAINTE&]
_RELAEND
_FATHEND
_SETDEL(KindVanManMetVrouw)
_FUNCEND

Jan

Lees meer

25 okt 2020 13:44
Mogelijk heeft u nagelaten ook de rapporten te updaten.
Controleer dit door in Help > Versiebeheer Aldfaer de geïnstalleerde versie met de nieuwste versie te vergelijken. Indien niet is uitgevoerd klik op 'Bijwerken'. Dezelfde controle kunt u uitvoeren voor de invoegtoepassingen.

• Jan du Pont

26 okt 2020 14:46
Versie 8.101 lost het probleem op!
Dank

Gemaakt door Kunena