- Bedankjes 302
status kind wijzigen
- J. van de Ruitenbeek
- Auteur
status kind wijzigen
12 okt 2020 18:22
Een kind heb ik ingevoerd als zowel kind van de vader als van de moeder; nu is gebleken dat het kind niet "de man" van de vrouw als biologische vader heeft, maar bij het aangaan van het huwelijk door de man is erkend en dus is gewettigd (ge-echt, zoals dat vroeger werd genoemd). De man is dus wel wettig de vader maar niet de biologische vader. Op het moment dat ik een kind invoer kan ik dat aangeven, maar ik kan niet ontdekken hoe ik dat kan wijzigen.
Wie kan mij vertellen hoe dat moet?
Wie kan mij vertellen hoe dat moet?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: status kind wijzigen
12 okt 2020 19:18
1 Open met de man in het hoofdvenster en indien er sprake is van meer relatie (huwelijk) de juiste relatie (huwelijk)
2 Ga met de muis op het kind staan die ten onrechte als Biologisch kind is, klik vervolgens op rechtermuisknop en kies voor ontkoppelen van kind
3 koppeling opheffen tussen ouder (naam hoofdpersoon)? geef als antwoord Ja
4 op de volgende vraag antwoorden met Nee, zodat de moeder biologisch kind behoud. Nu is er geen koppeling met kind met een vader.
5 Koppel nu weer het zelfde kind door de voornaam in te geven zodra de gegevens van dat kind in het onderste deel te zoen is klik op Kies uit lijst dan zullen de gegevens zichtbaar zijn in het bovenste deel. op de eerste regel staat nu nog Biologisch kind
6 Klik nu met linkermuisknop op Biologisch kind en kies Wettig kind
7 Bevestig met OK
2 Ga met de muis op het kind staan die ten onrechte als Biologisch kind is, klik vervolgens op rechtermuisknop en kies voor ontkoppelen van kind
3 koppeling opheffen tussen ouder (naam hoofdpersoon)? geef als antwoord Ja
4 op de volgende vraag antwoorden met Nee, zodat de moeder biologisch kind behoud. Nu is er geen koppeling met kind met een vader.
5 Koppel nu weer het zelfde kind door de voornaam in te geven zodra de gegevens van dat kind in het onderste deel te zoen is klik op Kies uit lijst dan zullen de gegevens zichtbaar zijn in het bovenste deel. op de eerste regel staat nu nog Biologisch kind
6 Klik nu met linkermuisknop op Biologisch kind en kies Wettig kind
7 Bevestig met OK
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J. van de Ruitenbeek