- Bedankjes 1024
Koppelingen materiaal
- Marnik Hackx
- Auteur
Koppelingen materiaal
08 okt 2020 17:30
Ik ben een nieuweling in het gebruik van Aldfaer en heb dus regelmatig een vraagje 
Bij het inlezen van de gedcom is alles uiteindelijk dus goed gekomen, nogmaals bedankt Han, maar de koppelingen naar het materiaal werken dus niet meer.
Ik heb al verschillende malen "bestandscontrole en materialen laten draaien maar helaas...
Ik heb al eens alle fotomateriaal gekopieerd naar de map onder Aldfaer "materiaal" maar ook dit heeft niet geholpen.
Is er een mogelijkheid om al die foute koppelingen in 1 beweging te verwijderen of zal ik het handmatig per persoon moeten doen?
Alvast bedankt voor de reactie
Groetjes,
Marnik
Bij het inlezen van de gedcom is alles uiteindelijk dus goed gekomen, nogmaals bedankt Han, maar de koppelingen naar het materiaal werken dus niet meer.
Ik heb al verschillende malen "bestandscontrole en materialen laten draaien maar helaas...
Ik heb al eens alle fotomateriaal gekopieerd naar de map onder Aldfaer "materiaal" maar ook dit heeft niet geholpen.
Is er een mogelijkheid om al die foute koppelingen in 1 beweging te verwijderen of zal ik het handmatig per persoon moeten doen?
Alvast bedankt voor de reactie
Groetjes,
Marnik
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Koppelingen materiaal
08 okt 2020 17:40
Waar het gekoppeld bestand in het hoofdvenster moet staan staat het pad waarnaar Aldfaer zoekt. Plaats het materiaal op deze locatie en draai bestandscontrole en reparartie.
Ik neem aan dat u hiermede C:\Users\login naam\Documents\Aldfaer\Materiaal bedoeld.naar de map onder Aldfaer "materiaal"