- Bedankjes 1024
Invoer feiten -> Overige-> zelf gemaakte categorie
- Gert-Jan
- Auteur
Invoer feiten -> Overige-> zelf gemaakte categorie
07 okt 2020 20:53
Ik heb een vraag over invoer van feiten. Onder "feiten" kun je kiezen voor adres; beroep ; functie enz. en als
laatste staat: overig. Op dit blad kun je bij "Categorie" zelf een categorie aanmaken met een naam die je zelf wilt.
Daar heb ik 4 categorieën aangemaakt en er informatie in gezet.
Vraag 1: Is er een rapport waar ik de ingevulde informatie kan zien of moet ik hiervoor zelf een rapport aanpassen ?
Vraag 2: Kan ik een gemaakte categorie (waar geen informatie in zit) ook verwijderen ?
B.v.d.
laatste staat: overig. Op dit blad kun je bij "Categorie" zelf een categorie aanmaken met een naam die je zelf wilt.
Daar heb ik 4 categorieën aangemaakt en er informatie in gezet.
Vraag 1: Is er een rapport waar ik de ingevulde informatie kan zien of moet ik hiervoor zelf een rapport aanpassen ?
Vraag 2: Kan ik een gemaakte categorie (waar geen informatie in zit) ook verwijderen ?
B.v.d.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Invoer feiten -> Overige-> zelf gemaakte categorie
07 okt 2020 21:06 - 07 okt 2020 21:12
1. In de bonusrapporten > overzichten > alle feiten. Een persoonskaart van de persoon in het hoofdvenster met alleen feiten kan door in de instellingen rapport > tekst > alleen de overige feiten te selecteren.
2. Menu > Stamboom > onderhoud > categorie. Let wel dat indien dezelfde overige feit bij verschillende personen gebruikt is, hierdoor allemaal zullen verwijderd worden.
2. Menu > Stamboom > onderhoud > categorie. Let wel dat indien dezelfde overige feit bij verschillende personen gebruikt is, hierdoor allemaal zullen verwijderd worden.
Laatst bewerkt 07 okt 2020 21:12 door JayCee.
- Gert-Jan
- Auteur
Re: Invoer feiten -> Overige-> zelf gemaakte categorie
07 okt 2020 21:13 - 07 okt 2020 21:13
Dank voor je antwoord.
Dat is mij nu gelukt.
Dank
Dat is mij nu gelukt.
Dank
Laatst bewerkt 07 okt 2020 21:13 door Gert-Jan.