- Bedankjes 1024
Gedcom met foto's exprteren naar MH
- G.M.H. Vink-Schutte
- Auteur
Gedcom met foto's exprteren naar MH
17 aug 2020 22:52
Goede avond,Ik probeer al een paar dagen een gedcom met foto's naar MH te exporteren. Ik heb een nieuwe Gedcom gemaakt met het materiaal in een aparte map. Als ik de Gedcom importeer in MH krijg ik geen materiaal in mijn account. Ik heb een uitgebreid abonnement bij MH.Ik heb contact met de helpdesk gezocht en dit was hun antwoord: Ik heb uw GEDCOM bekeken samen met mijn collega van het technische team en hij heeft mij kunnen vertellen dat er geen links naar uw harde schijf te vinden zijn in de GEDCOM, die de foto's kunnen terughalen. Waar dit op neer komt is dat als u de GEDCOM importeert naar de Family Tree Builder, er geen mogelijkheid is om de foto's te vinden en te importeren. Ik kan u ten zeerste aanraden om contact op te nemen met Aldfaer om navraag te doen over hoe er een GEDCOM kan worden geëxporteerd vanuit hun programma die link naar foto's bevat. Bij voorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groet,MelanieMyHeritage
Kunt u me hiermee verder helpen?
Vriendelijke groeten Truus Vink-Schutte
Kunt u me hiermee verder helpen?
Vriendelijke groeten Truus Vink-Schutte
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Gedcom met foto's exprteren naar MH
17 aug 2020 23:54 - 17 aug 2020 23:57
De gedcom va Aldfaer bevat de gegevens van de foto's. Ik gebruik MH niet maar op internet is te lezen waar u de foto's in MH moet plaatsen. Dus, copieer de foto's van de Aldfaer-map naar de MH-map. Ik raad u aan hieromtrent de help van MH te lezen.
Op internet gevonden.
Op internet gevonden.
Laatst bewerkt 17 aug 2020 23:57 door JayCee.
- G.M.H. Vink-Schutte
- Auteur
Re: Gedcom met foto's exprteren naar MH
18 aug 2020 11:28
De vraag is niet waar ik de foto's op MH moet plaatsen. Ik heb 3391 afbeeldingen die ik dan handmatig moet verbinden met de personen in mijn stamboom.