Flexitree

• Ann Staelens
  • Auteur

Re: svg viewer / Flexitree Index.html

11 aug 2020 12:54
Ik zie de nageslacht cirkel inderdaad als ik het rapport open via Aldfaer, maar dat is niet de bedoeling.
Als ik het rapport open via IE zie ik de cirkel niet.
Met Chrome krijg ik niet eens de mogelijkheid om te kiezen voor de nageslacht cirkel.
Wellicht ook niet in andere browsers...?
Zou ik nog moeten proberen.

Bedoeling is dat ik een rapport kan geven aan anderen zonder dat ze Aldfaer moeten installeren, maar misschien werkt het bij hen wel.
Jullie hebben geen idee waarom IE niet meer doet wat het moet doen bij mij?
Ik denk dat er een instelling moet gedaan worden in IE, maar weet niet wat en ik ben al naar een herstelpunt geweest en dat helpt ook niet.

In ieder geval toch bedankt voor jullie moeite.

Lees meer

Re: svg viewer

11 aug 2020 13:52
Kijk eens onder Instellingen -> Rapporten bij mij staat daar

• Ann Staelens
  • Auteur

11 aug 2020 15:03
Stond bij mij ook zo en heb ik niet gewijzigd.
Opstarten vanuit Aldfaer noemen jullie werken met de interne browser van Aldfaer.
Daar werkt nu ook de sierstamboom van het voorgeslacht niet, wel de cirkelweergave van het nageslacht.
Wil je me alsnog toch eens die SVG viewer van Adobe sturen, misschien is er iets mis met die viewer die ik heb?

Lees meer

11 aug 2020 15:17
Stuur mij een mail; klik op de knop Meer onder mijn naam voor het emailadres.

Lees meer

Re: Flexitree

11 aug 2020 16:21 - 11 aug 2020 16:26
Het is bekend dat veel browsers een aantal functies niet (meer) ondersteunen. Sommige browsers claimen de SVGfunctionaliteit ingebouwd te hebben maar werkt niet voor FT.

Als u dan probeert het FT resultaat naar bekenden te sturen dan is het maar zeer de vraag of het lokaal daar ook werkt.

Zelf gebruik ik de variant van de lokale FT versie, te weten de FT/SQL versie die ik op mijn website heb staan. Voordeel daarvan is duidelijk dat iedereen toegang heeft. Voor zover bekend werken alle functies. Het overwegen waard.

Klik op mijn naam en dan de website link (blauw) voor een werkend voorbeeld.
Laatst bewerkt 11 aug 2020 16:26 door Han Kortekaas. Reden: verduidelijking FT/SQL

• Ann Staelens
  • Auteur

11 aug 2020 16:52
Ik veronderstel dat je met FT het FleXiTree rapport bedoelt?
En wat bedoel je dan met FT/SQL en waar kan ik dat vinden op uw website en hoe maak ik dan eventueel zelf zoiets aan?

Dank trouwens voor de svg viewer.
Ik heb de mijne verwijderd en deze van jou geïnstalleerd.
Het resultaat is jammer genoeg hetzelfde gebleven.
De cirkel bij nageslacht doet het nog altijd niet in IE, wel met de browser van Aldfaer.

De sierstamboom bij voorgeslacht toonde laatst enkel een witte achtergrond met namen zonder de uitgewerkte sierkadertjes, maar dat was wellicht mijn eigen schuld, want bij keuze voor hoge resolutie toont hij nog altijd geen kadertjes, wel bij de keuze voor lage resolutie, waar ik in het verleden wellicht op geklikt had, toen het zogenaamd wel werkte.

• Ann Staelens
  • Auteur

11 aug 2020 17:24
Sorry, Han.
Je bericht niet goed gelezen.
Je verwijzing heb ik gevonden.
Hiervoor moet je een domeinnaam hebben om dit te kunnen doen veronderstel ik.

Lees meer

11 aug 2020 17:30 - 11 aug 2020 17:35
Dat klopt.

De FT/SQL ziet u als u op de website bv klikt op het huis van Oranje.

De beschrijving/download van FT/SQL vindt u onder www.paulkallenberg.nl/flexitree/index.html
Laatst bewerkt 11 aug 2020 17:35 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena