- Bedankjes 1634
GEDCOM Myheritage
- Elim de Brock
- Auteur
GEDCOM Myheritage
22 jul 2020 13:41
Als ik het ge-exporteerde GEDCOM bestand van MyHeritage importeer in Aldfaer dan krijg ik te weinig personen. Volgens mij worden MyHeritage families geconverteerd naar Aldfaer personen. Ik ben software ontwikkelaar, misschien is er een software aanpassing nodig om deze conversie te ondersteunen? Wie kan mij hiermee helpen?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: GEDCOM Myheritage
22 jul 2020 13:58 - 22 jul 2020 14:21
Ieder gedcom bestaat uit persoonsrecords. Per persoonsrecord wordt aangegeven bij welke familie hij/zij behoort en welke relaties hij/zij (met kinderen) heeft.
Het is niet zo dat 'families' geconverteerd worden naar personen.
Kunt u specifiek nagaan welke personen u mist en hebben die een gemeenschappelijk karakter?
Bij het importeren heeft u daarbij opmerkingen in het log voorbij zien komen?
Het is niet zo dat 'families' geconverteerd worden naar personen.
Kunt u specifiek nagaan welke personen u mist en hebben die een gemeenschappelijk karakter?
Bij het importeren heeft u daarbij opmerkingen in het log voorbij zien komen?
Laatst bewerkt 22 jul 2020 14:21 door Han Kortekaas.
- Elim de Brock
- Auteur
22 jul 2020 15:13
Als het goed is dan hebt u een mail ontvangen met mijn stamboom, dan kunt u het zelf bekijken?
- Han Kortekaas
-
22 jul 2020 15:34
Als het goed is dan heeft u mijn antwoord dat dit MH gedcombestand met 8.1 bij mij niet in te lezen is door de veelheid van overtredingen in de gedcom 5.5.1 ; veel regels beginnen niet met een cijfer, spatie,gedcomTag en bevatten htmlcode <p>
Het is mij even niet duidelijk hoe u dit bestand heeft kunnen inlezen.
Het is mij even niet duidelijk hoe u dit bestand heeft kunnen inlezen.