- Bedankjes 1634
Ik zoek hulp
- Diny Sengers-Kikstra
- Auteur
Ik zoek hulp
07 jul 2020 09:31
Mijn vader heeft een Aldfaer stamboom gemaakt, zeer uitgebreid, met 985 familie leden, teruggaand tot bijna het jaar 1500. Hij is helaas zeer onverwachts overleden (in 2016). Ik zou graag de gemaakte stamboom willen bewaren, en printen, maar ik heb nul verstand van het programma. Ik heb reeds al bijgewerkt naar versie 8.1, en diverse uren op dit forum gezocht/gelezen voor informatie. Ik heb wel wat nieuwe gebeurtenissen (geboortes, overlijden) kunnen toevoegen van de laatste jaren, maar meer niet.
Ik weet zeker dat de pc waarop ik nu het programma heb, en de stamboom kan inzien, niet de pc is waar mijn vader dit op heeft gemaakt. De pc van toen is er niet meer. Ik heb gelezen op dit forum dat daarom diverse instellingen niet goed staan, en ik geen rapporten kan generen. Zie in bijlage een voorbeeld van een rapport foutmelding.
Is er iemand die mij, eventueel betaald, kan helpen met om wegwijs te worden in de gemaakte stamboom, en dat ik (pfd) printjes kan maken die ik kan bewaren? Dan gaat al het gemaakte niet verloren.
Ik weet zeker dat de pc waarop ik nu het programma heb, en de stamboom kan inzien, niet de pc is waar mijn vader dit op heeft gemaakt. De pc van toen is er niet meer. Ik heb gelezen op dit forum dat daarom diverse instellingen niet goed staan, en ik geen rapporten kan generen. Zie in bijlage een voorbeeld van een rapport foutmelding.
Is er iemand die mij, eventueel betaald, kan helpen met om wegwijs te worden in de gemaakte stamboom, en dat ik (pfd) printjes kan maken die ik kan bewaren? Dan gaat al het gemaakte niet verloren.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Ik zoek hulp
07 jul 2020 09:45
U heeft in ieder geval niet de laatste rapporten geïnstalleerd. Die kunt u bijwerken onder Menu -> Help -> Versiebeheer Aldfaer en dan kijken naar de 3e regel waar u links onder een nieuwe versie ziet, afwijkend van de geïnstalleerde. Klik op de knop Bijwerken.
U kunt mij ook een email sturen voor een Teamviewersessie. Wat is Teamviewer , en dan kunnen we een afspraak maken. Klik op de knop Meer voor mijn emailadres.
U kunt mij ook een email sturen voor een Teamviewersessie. Wat is Teamviewer , en dan kunnen we een afspraak maken. Klik op de knop Meer voor mijn emailadres.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Diny Sengers-Kikstra