- Bedankjes 302
Zwarte balken?
- Kristel
- Auteur
Zwarte balken?
02 jul 2020 14:37
Goedemiddag,
Zojuist de nieuwste versie gedownload maar nu open ik het programma en ik heb overal zwarte balken door de namen staan, hoe kan dit? En belangrijker is dit op te lossen?
Ik heb mijn bestand niet online gepubliceerd.
Alvast bedankt!
Zojuist de nieuwste versie gedownload maar nu open ik het programma en ik heb overal zwarte balken door de namen staan, hoe kan dit? En belangrijker is dit op te lossen?
Ik heb mijn bestand niet online gepubliceerd.
Alvast bedankt!
- Kristel
- Auteur
Re: Zwarte balken?
02 jul 2020 15:08
Ik heb een eerder bericht gevonden over dit onderwerp maar deze acties werken niet. Zojuist ook Aldfaer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
02 jul 2020 17:09
Uit een eerder bericht van Paul kallenberg:
"In de map waarin Aldfaer.exe staat (standaard is dit C:\Aldfaer) staat ook een bestand Aldfaer.iniprogram. Zorg dat Aldfaer is afgesloten en verplaats dan het bestand Aldfaer.iniprogram naar een tijdelijke map (zodat je het later eventueel weer terug kunt halen). Dus echt verplaatsen, niet kopiƫren. Start daarna Aldfaer. "
"In de map waarin Aldfaer.exe staat (standaard is dit C:\Aldfaer) staat ook een bestand Aldfaer.iniprogram. Zorg dat Aldfaer is afgesloten en verplaats dan het bestand Aldfaer.iniprogram naar een tijdelijke map (zodat je het later eventueel weer terug kunt halen). Dus echt verplaatsen, niet kopiƫren. Start daarna Aldfaer. "
- Kristel
- Auteur
02 jul 2020 18:00
Bedankt voor je antwoord Meije maar helaas ik blijf de balken houden
- Han Kortekaas
-
02 jul 2020 18:07
Kristel,
kijk eens naar Extra -> Instellingen -> Vensters en klik op Standaard kleuren.
kijk eens naar Extra -> Instellingen -> Vensters en klik op Standaard kleuren.
- Kristel
- Auteur