- Bedankjes 97
fout in aldfaer .
- van uffelen freddy
- Auteur
fout in aldfaer .
02 jul 2020 14:29
kan aldfaer niet meer openen,het programma is verdwenen , als antivirus gebruik ik Avast.
ik was op stamboom forum bezig ,dat was waarschijnlijk verkeerd,sorry
ik was op stamboom forum bezig ,dat was waarschijnlijk verkeerd,sorry
- Frank
-
Lees minder
Lees meer
Re: fout in aldfaer .
02 jul 2020 16:26
Welke acties heb je gedaan, Avast is geen probleem met aldfaer.
Staat Aldfaer misschien geminimaliseerd open ?
Staat Aldfaer misschien geminimaliseerd open ?
- van uffelen freddy
- Auteur
02 jul 2020 16:34
zelf nog geen acties ondernomen ,Aldfaer staat niet geminimaliseerd open en daar is nooit iets aan veranderd
- van uffelen freddy
- Auteur
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
02 jul 2020 17:01
Hoe weet je dat je gebruik maakt van versie 8.1 als het programma niet opstart?
Of is het zo dat je geen stamboom meer ziet.
Ga dan naar Open stamboom om daar een stamboom te kiezen
Of is het zo dat je geen stamboom meer ziet.
Ga dan naar Open stamboom om daar een stamboom te kiezen
- Ruud de Ruiter
-
02 jul 2020 17:42
re McAfee:
zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer_en_anti_virus.htm
zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer_en_anti_virus.htm
- van uffelen freddy
- Auteur
02 jul 2020 18:15
de laatste maal dat ik op Aldfaer ben geweest heb ik nog de laatste versie gedownload,ik ben nog een paar keer op Aldfaer geweest,door een herstelpunt te maken,maar telkens verdween Aldfaer weer,nu helpt een herstelpunt niet meer ,ik weet niet hoe het komt ,ik kan geen herstelpunten blijven maken.
- van uffelen freddy
- Auteur
02 jul 2020 18:34
ik heb de laatste versie van Aldfaer terug gedownload en die werkt voorlopig weer,ik weet niet hoe lang Aldfaer nu blijft staan !
ps avast probeert wel moeilijk te doen door een betalende versie aan te bieden.
ps avast probeert wel moeilijk te doen door een betalende versie aan te bieden.
- Han Kortekaas
-
02 jul 2020 18:36 - 02 jul 2020 18:37
Zo maar een citaat
en naar mijn oordeel een veel te lichtvaardig toepassen van dit middel.
Het bezig zijn op het Aldfaerforum heeft niets van doen met uw probleem. Probeer gewoonweg Aldfaer overnieuw te downloaden en installeren in de default map.
Wat is Systeemherstel?
De term 'Systeemherstel' betekent: de computer terugzetten naar een eerder moment, toen er nog geen problemen waren. Windows Systeemherstel maakt op bepaalde momenten een soort foto van de toestand van de computer. Dat noemen we een herstelpunt. De programma's en instellingen van de computer worden vastgelegd. Bij computerproblemen kunt u terugkeren naar een eerder gemaakte momentopname. Dus naar de instellingen en programma's van toen. In de tussentijd ontstane problemen kunnen daarmee ongedaan worden gemaakt.
Wanneer gebruikt u Systeemherstel?
Systeemherstel is een paardenmiddel. Het is altijd het beste om eerst andere oplossingen te zoeken die minder ingrijpend zijn. Denkt u dat de pc besmet is met een virus? Laat de virusscanner dan een volledige scan maken van de computer en verwijder de gevonden boosdoener. De problemen zijn dan wellicht voorbij. Is de computer erg langzaam nadat u een nieuwe app hebt geïnstalleerd? Verwijder de app dan via het Instellingen.
Er zit een 'maar' aan Systeemherstel. Het is een registratie van een moment. Apps die sinds het herstelpunt zijn geïnstalleerd, staan daar dus niet op. Na Systeemherstel moet u deze opnieuw downloaden. Documenten, e-mailberichten en foto's worden over het algemeen niet beïnvloed en blijven bewaard. Hebt u per ongeluk een document weggegooid, dan heeft het dus geen zin om een systeemherstel uit te voeren. Daarvoor is het verstandig altijd een back-up van de documenten op een andere medium, zoals een externe harde schijf of USB-stick, te hebben.
en naar mijn oordeel een veel te lichtvaardig toepassen van dit middel.
Het bezig zijn op het Aldfaerforum heeft niets van doen met uw probleem. Probeer gewoonweg Aldfaer overnieuw te downloaden en installeren in de default map.
Laatst bewerkt 02 jul 2020 18:37 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
03 jul 2020 07:50
Freddy,
Bij mijn eerder bericht gaf ik verkeerd aan McAfee. Dat had Avast moeten zijn.
Ik gebruik ook Avast.
Avast geeft bij iedere nieuwe installatie van Aldfaer een melding dat hij Aldfaer niet vertrouwd en je krijgt de keuze desondanks Aldfaer te installeren.. Avast gaat in de tussentijd Aldfaer onderzoeken en als het goed is krijg je na ongeveer 20 minuten een melding dat Aldfaer OK is.
Bij mijn eerder bericht gaf ik verkeerd aan McAfee. Dat had Avast moeten zijn.
Ik gebruik ook Avast.
Avast geeft bij iedere nieuwe installatie van Aldfaer een melding dat hij Aldfaer niet vertrouwd en je krijgt de keuze desondanks Aldfaer te installeren.. Avast gaat in de tussentijd Aldfaer onderzoeken en als het goed is krijg je na ongeveer 20 minuten een melding dat Aldfaer OK is.