Mijn help werkt niet meer

Lees meer

Mijn help werkt niet meer

07 jun 2020 08:56
In de titelbalk staat uiterst rechts het helpteken om het Aldfaer programma te kunnen raadplegen.
Dit vakje laat zich plotseling niet meer openen.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Bij voorbaat dank.
Leen

Lees meer

Re: Mijn help werkt niet meer

07 jun 2020 09:39
Probeer eens met toets F1. Als er geen oplossing is doe het volgende:
Sluit Aldfaer, ga naar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram in de installatiemap C:\Aldfaer, hernoem of verwijder beide bestanden, start Aldfaer. Als het werkt moet u dan de instellingen terug aanpassen.

Lees meer

11 jun 2020 14:02
Goedemiddag,

Ik heb via via C:/Aldfaer het bestand Aldfaer.iniprogram gevonden en verwijderd. Toen werkte het help programma weer. Nadat ik het teruggeplaatst heb, werkte "Help" niet meer. Geen goed resultaat dus.

Het programma Aldfaer.ini kon ik niet vinden; waar staat dat ergens?

U schreef dat ik die bestanden ook kon hernoemen. Kan ik die simpelweg met een door mij bedachte omschrijving vervangen?

Graag Uw reactie.
Bij voorbaat dank.
Leen

Lees meer

11 jun 2020 15:07
U had het oude bestand niet mogen terugzetten. Door het terugzetten komt de fout weer terug. Als het bestand verwijderd is en daarna Aldfaer weer start, dan wordt er automatisch weer een schone Aldfaer.iniprogram geplaatst.

Lees meer

11 jun 2020 17:58
Leen Ketting schreef : ...Het programma Aldfaer.ini kon ik niet vinden; waar staat dat ergens?..]
In verkenner, klik op het tabblad Beeld. In het gedeelte 'Weergeven/verbergen' staat een optie 'Bestandsnaamextensie' en plaats een vink. De bestandsextensies zullen nu getoond worden.

Lees meer

13 jun 2020 14:54
Bedankt voor jullie adviezen; het werkt weer prima.

Leen

Gemaakt door Kunena