- Bedankjes 0
Indeling Hoofdvenster
- Marja aan ´t Goor
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Indeling Hoofdvenster
28 mei 2020 11:04
Beste helpdeskmensen.
Op de een of andere vreemde manier is de indeling van mijn Hoofdscherm veranderend.
De weergave van de kinderen staan bóven de echtgenoot (echtgenoten) en de ouders, zie bijlage. Dit is erg lastig.
Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb zitten puzzelen, maar kom er zelf niet uit. Graag hulp.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Marja aan 't Goor
Op de een of andere vreemde manier is de indeling van mijn Hoofdscherm veranderend.
De weergave van de kinderen staan bóven de echtgenoot (echtgenoten) en de ouders, zie bijlage. Dit is erg lastig.
Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb zitten puzzelen, maar kom er zelf niet uit. Graag hulp.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Marja aan 't Goor
- Francke
Re: Indeling Hoofdvenster
28 mei 2020 14:21 - 28 mei 2020 14:31
Aldfaer.iniprogram verwijderen of renamen
of als je niet alle instellingen kwijt wil dan Aldfaer.iniprogram openen (bij een afgesloten Aldfaer) in een texteditor
en in sectie [MainScreen]
MdPartnerPos=0
MdPartnerHeight=135
MdChildPos=135
MdChildHeight=180
MdParentPos=315
MdParentHeight=143
MdSiblingPos=458
MdSiblingHeight=278
verwijderen en Aldfaer.iniprogram opslaan en Aldfaer openen en alles staat weer op zijn plek, met behoud van de andere instellingen
of als je niet alle instellingen kwijt wil dan Aldfaer.iniprogram openen (bij een afgesloten Aldfaer) in een texteditor
en in sectie [MainScreen]
MdPartnerPos=0
MdPartnerHeight=135
MdChildPos=135
MdChildHeight=180
MdParentPos=315
MdParentHeight=143
MdSiblingPos=458
MdSiblingHeight=278
verwijderen en Aldfaer.iniprogram opslaan en Aldfaer openen en alles staat weer op zijn plek, met behoud van de andere instellingen
Laatst bewerkt 28 mei 2020 14:31 door Francke.