- Bedankjes 1024
Menu Help opent niet
- Bastiaans
- Auteur
Menu Help opent niet
22 mei 2020 14:01
Goeiemiddag, ik heb net alles over deze topic gelezen maar geen antwoord gevonden. Bij mij gaat het item ook in een flits open maar verschijnt onder in de balk een zwart vlak met daarin: handleiding Aldfaer R8.1. Meer niet.
Misschien kan iemand helpen? Ik heb dat Help-programma best wel vaak nodig..
dank u, Bastiaans
Misschien kan iemand helpen? Ik heb dat Help-programma best wel vaak nodig..
dank u, Bastiaans
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Menu Help opent niet
22 mei 2020 14:18
Probeer met toets F1. Als er geen oplossing is doe het volgende:
Sluit Aldfaer, ga naar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram in de installatiemap C:\Aldfaer, hernoem of verwijder beide bestanden, start Aldfaer.
Sluit Aldfaer, ga naar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram in de installatiemap C:\Aldfaer, hernoem of verwijder beide bestanden, start Aldfaer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bastiaans
- Bastiaans
- Auteur
22 mei 2020 15:09
Dank U Jaycee.. ik heb de twee .ini bestandjes verwijderd en ik kan weer van het Help-boek gebruik maken..
- Van Wassenhove Jan
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 mei 2020 17:43
Ik had hetzelfde probleem. Ik probeerde de voorgestelde oplossing door de benaming van het bestand Aldfaer.iniprogram te veranderen in Aldfaer.iniprog . Van toen af kan ik nergens meer aan. Ik zag dat er terug een bestand Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram was. Maar wanneer ik het programma open krijg ik een volledig leeg openingsscherm. Ik kan ook geen stamboom oproepen.
Hoe herstel ik dit?
Hoe herstel ik dit?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
23 mei 2020 21:04
Ik vermoed dat u de naamswijzigingen hebt uitgevoerd met zonder eerst Aldfaer te sluiten. Zo ja, probeer opnieuw.
Ga daarna naar Bestad > Zoek Aldfaer-bestanden, vink stambomen aan alsook de gebruikte schijven. Selecteer vervolgens in het resultatenvenster de gewenste stamboom en druk op Open stamboom.
Ga daarna naar Bestad > Zoek Aldfaer-bestanden, vink stambomen aan alsook de gebruikte schijven. Selecteer vervolgens in het resultatenvenster de gewenste stamboom en druk op Open stamboom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Van Wassenhove Jan