stamboom veranderen

• andre slomp
  • Auteur

stamboom veranderen

19 mei 2020 22:34
Hallo.

Ik wil graag van mijn huidige vorm van de stamboom af.

Ik wil dan graag de vorm van de stamboom veranderen.
Hoe moet ik dat doen.
Dank andre slomp

Lees meer

Re: stamboom veranderen

19 mei 2020 22:56
Kunt u iets meer verduidelijken wat u juist wil doen.

• andre slomp
  • Auteur

20 mei 2020 21:09
mijn huidige stamboom rode met groene vakken bevalt mij niet. ik wil graag een andere vorm van een stamboom. europese vorm, die in een vorm van een boom is.
mijn vraag is waar kan ik deze vinden.

gr andre

• Francke

20 mei 2020 23:05
Als u een Aldfaergebruiker bent, kijk dan eens bij de Bonusrapporten.

• andre slomp
  • Auteur

21 mei 2020 00:17
ik vraag fatsoenlijk wat over iets wat ik niet weet.
krijg ik zo'n domme reaktie.

bedankt

Lees meer

21 mei 2020 01:52
U blinkt zelf niet uit in duidelijkheid en laat in voorgaande discussies van u de vragen van helpers ook gewoon liggen en geeft geen antwoord op hun vragen. In plaats van te zeggen dat u van uw huidige stamboom af wilt zou u moeten aangeven dat het gaat om de presentatievorm van uw voor- of nageslacht en dan zou u op zijn minst kunnen zeggen welk rapport u heeft gebruikt. Dan is het voor helpers ook niet het gissen naar de bekende speld.

De heer Francke geeft duidelijk aan dat als u de Bonusrapporten geïnstalleerd heeft u in deze rubriek kunt neuzen wat er van uw gading is. In deze Bonusrapporten zijn diverse rubrieken waaronder grafisch en wel ook een zogenaamde sierstamboom.

Lees meer

21 mei 2020 10:27 - 21 mei 2020 10:28
Andre

Begin eens met:
Doe Menu > Tonen > Rapporten > Overige Rapporten > AlleRapportenOverzicht> AlleRapportenOverzicht en bekijk de diverse voorbeelden om te vinden wat u zoekt zoals:
Doe Menu > Tonen > Rapporten > Overige Rapporten > Bonus rapporten > Grafisch > Voorgeslacht > Voorouderboom

Als ik u begrijp (?) Rood/groen is een gevolg van uw eigen instellingen in Rapporten > Grafisch > Achtergrondkleur

Laatst bewerkt 21 mei 2020 10:28 door Ruud de Ruiter.

• andre slomp
  • Auteur

23 mei 2020 21:53
Wat je mij antwoordt klopt maar als ik het programma opstart kom ik steeds weer terug in mijn oude stamboom, die ik niet wil hebben. Ik ben naar menu/tonen etc.gegaan stamboom aangeklikt en opgeslagen. maar als ik de computer opnieuw opstart kom ik weer in de oude stamboom terecht. Hoe kan dat. Ik gebruik aldfear al jaren maar ik snap niet waarom ik mijn stamboom niet meer kan veranderen.

Lees meer

23 mei 2020 23:15
Ga naar Bestand > Zoek Aldfaer-bestanden, vink alleen stambomen aan en de betreffende schijf. Klik in het resultatenvenster de gewenste stamboom aan en klik op Open stamboom. Als u dan Aldfaer opent zal de gekozen stamboom eveneens automatisch openen.

Lees meer

25 mei 2020 22:19 - 25 mei 2020 22:20
Andre
Via Menu > Tonen kunt u geen andere stamboom kiezen

Dat kan alleen via Menu > Bestand > Open
OF
via het uitvalpijltje naast het Map icoon
Laatst bewerkt 25 mei 2020 22:20 door Ruud de Ruiter.

Gemaakt door Kunena