- Bedankjes 996
Rare weergaven gezin
- Jan Klomp
- Auteur
Rare weergaven gezin
09 mei 2020 18:46
Als ik bij een specifiek gezin op een van de kinderen klik om deze te selecteren, krijg ik bij het overzicht van het gezin de geselecteerde naam schuif weergegeven. Dat is goed. Bij de andere gezinsleden komt voor de naam [...]. Tevens wordt bij de parenteel de namen niet in de volgorde weergegeven zoals deze op het scherm staan.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik dat oplossen?
Groet Jan
Wat is de oorzaak en hoe kan ik dat oplossen?
Groet Jan
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Rare weergaven gezin
09 mei 2020 20:08 - 09 mei 2020 20:09
Jan
Aan de hand van de omschrijving en het plaatje is geen advies mogelijk, maar begin eens met de ouders een geslacht toe te kennen en zijn deze ouders wel als echtpaar gekoppeld?
Aan de hand van de omschrijving en het plaatje is geen advies mogelijk, maar begin eens met de ouders een geslacht toe te kennen en zijn deze ouders wel als echtpaar gekoppeld?
Laatst bewerkt 09 mei 2020 20:09 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
10 mei 2020 11:11
Als in het blokje gezin een naam cursief staat betekent het alleen maar dat die persoon zelf in het hoofdvenster staat.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
10 mei 2020 11:21
Jan,
Ruud heeft in zijn antwoord al de juiste tip gegeven door te wijzen op de beide ouders die een onbekend geslacht hebben waardoor het niet mogelijk is om te bepalen hoe de kinderen zich tot elkaar verhouden broer/zus en dit wordt weergegeven met [...] voor de naam van de kinderen.
Ruud heeft in zijn antwoord al de juiste tip gegeven door te wijzen op de beide ouders die een onbekend geslacht hebben waardoor het niet mogelijk is om te bepalen hoe de kinderen zich tot elkaar verhouden broer/zus en dit wordt weergegeven met [...] voor de naam van de kinderen.
- Jan Klomp
- Auteur
23 mei 2020 11:21
Hallo Ruud
sorry voor het late antwoord.
Dat is inderdaad de goede oplossing.
Voor het Parenteel heb ik de sorteervolgorde van de kinderen eerst op automatisch moeten zetten en daarna weer op handmatig. Daarna de kinderen in de juiste volgorde gezet en toen was de Perenteel wel correct. (geboortedatums niet bekend)
Bedankt!
Groet
Jan
sorry voor het late antwoord.
Dat is inderdaad de goede oplossing.
Voor het Parenteel heb ik de sorteervolgorde van de kinderen eerst op automatisch moeten zetten en daarna weer op handmatig. Daarna de kinderen in de juiste volgorde gezet en toen was de Perenteel wel correct. (geboortedatums niet bekend)
Bedankt!
Groet
Jan