- Bedankjes 97
Foutmelding
- M. van Ameijde
- Auteur
Foutmelding
08 mei 2020 10:18
Ik heb nooit last gehad met Aldfaer maar als ik nu een rapport van parenteel wil uitvoeren krijg ik de volgende foutmelding:
Het bestand C:|Users\Max van Ameijde\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer\1588924180\aldfaertmp.html wordt door een ander proces gebruikt.
Schakel automatische backup- en synchronisatieprocessen uit voor de map C:\Users\max van Ameijde\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer.
Het bestand C:|Users\Max van Ameijde\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer\1588924180\aldfaertmp.html wordt door een ander proces gebruikt.
Schakel automatische backup- en synchronisatieprocessen uit voor de map C:\Users\max van Ameijde\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer.
- Frank
-
Lees minder
Lees meer
Re: Foutmelding
09 mei 2020 08:51
Wil je hem voor een 2de keer openen ? Mogelijk heb je twee keer geklikt om te openen
- M. van Ameijde
- Auteur
10 mei 2020 09:56
Beste Frank,
Wat ik ook wil doen met rapporten of iets dergelijks, ik krijg overal deze foutmelding terwijl ik het programma Aldfaer maar 1x heb geopend. Ik heb nooit last gehad.
Wat ik ook wil doen met rapporten of iets dergelijks, ik krijg overal deze foutmelding terwijl ik het programma Aldfaer maar 1x heb geopend. Ik heb nooit last gehad.
- Han Kortekaas
-
10 mei 2020 11:27
Max,
ga naar C:\Aldfaer en verwijder de twee *ini bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram Start daarna Aldfaer weer op. Mogelijk moet je wel de Instellingen -> bestanden nalopen.
ga naar C:\Aldfaer en verwijder de twee *ini bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram Start daarna Aldfaer weer op. Mogelijk moet je wel de Instellingen -> bestanden nalopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M. van Ameijde
- M. van Ameijde
- Auteur
10 mei 2020 15:17
Heb Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en toen ook aldfaer opnieuw geïnstalleerd . Doet het weer prima