- Bedankjes 1634
error rapport kwartierstaat
- sandra
- Auteur
error rapport kwartierstaat
01 mei 2020 18:20
Hallo allemaal,
ik heb sinds kort alles geupdate wat aldfaer betreft: dus de nieuwste aldfaer en hulpprogramma's etc en geinstalleerd op een schoon geinstalleerde pc met windows 10.
alleen nu als mijn man een rapport wil bekijken krijgen we errors te zien en ik snap niet waarom dat opeens zo is. in de oudere versie van aldfaer nooit geen problemen gehad
iemand enig idee hoe dit simpel op te lossen is?alvast mijn grote dank voor alle hulp want de stamboom is de grote hobby van mijn man en hij baalt nu gigantisch
groetjes sandra
ik heb sinds kort alles geupdate wat aldfaer betreft: dus de nieuwste aldfaer en hulpprogramma's etc en geinstalleerd op een schoon geinstalleerde pc met windows 10.
alleen nu als mijn man een rapport wil bekijken krijgen we errors te zien en ik snap niet waarom dat opeens zo is. in de oudere versie van aldfaer nooit geen problemen gehad
iemand enig idee hoe dit simpel op te lossen is?alvast mijn grote dank voor alle hulp want de stamboom is de grote hobby van mijn man en hij baalt nu gigantisch
groetjes sandra
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: error rapport kwartierstaat
01 mei 2020 18:34 - 01 mei 2020 18:35
Als u alles van uw oude PC hebt overgezet naar de nieuwe PC dan heeft u de instellingen meegenomen van uw oude PC en dat geeft conflicten. Dus kijk onder Extra -> Instellingen bestanden en veiligheidskopie deze allemaal na; mocht het dan nog niet lukken, sluit dan Aldfaer af en verwijder dan in C:\Aldfaer de twee configuratie bestandjes *.ini en *.iniprogram. Kijk dan wat er gebeurt na herstart.
Laatst bewerkt 01 mei 2020 18:35 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
01 mei 2020 18:51
Aanvulling op Han
Alles geupdate? Ook de stamboombestanden?
Alles geupdate? Ook de stamboombestanden?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
01 mei 2020 19:26
Sandra,
Het lijkt er op dat je de Aldfaer-rapporten niet bij zijn gewerkt bij de update van Aldfaer.
Om dit te onderzoeken ga naar Menu Help en kies hier Versiebeheer Aldfaer...
In het vervolg venster zie je Aldfaer-rapporten klik hier op en links onder zie je of de rapporten zijn bijgewerkt.
Indien dit niet het geval is zal de knop Bijwerken donker gekleurd zijn Klik hierop en de Aldfaer-rapporten zullen bij gewerkt worden.
Indien boven staande waar is dan ook nog controleren of onder Help de keuze Versiebeheer Invoegtoepassingen...
De daar aanwezige invoegtoepassingen zijn bijgewerkt.
Het lijkt er op dat je de Aldfaer-rapporten niet bij zijn gewerkt bij de update van Aldfaer.
Om dit te onderzoeken ga naar Menu Help en kies hier Versiebeheer Aldfaer...
In het vervolg venster zie je Aldfaer-rapporten klik hier op en links onder zie je of de rapporten zijn bijgewerkt.
Indien dit niet het geval is zal de knop Bijwerken donker gekleurd zijn Klik hierop en de Aldfaer-rapporten zullen bij gewerkt worden.
Indien boven staande waar is dan ook nog controleren of onder Help de keuze Versiebeheer Invoegtoepassingen...
De daar aanwezige invoegtoepassingen zijn bijgewerkt.