Extra toetsvraag privacy - internet

• Dirk
  • Auteur

Extra toetsvraag privacy - internet

01 mei 2020 16:58
Goedemiddag,

Ik maak sinds kort met veel plezier gebruik van dit fijne programma.

Mijn doel is puur prive een stamboom aan te leggen. Klopt het dat mijn gegevens niet automatisch naar het internet gestuurd worden als ik hier niet zelf actief mee aan de slag ga?

Ik heb de online diensten uitgevinkt bij de instellingen. Ik heb daarnaast wel het privacy filter uit staan anders kan ik voor prive gebruik niet de volledige rapporten zien.

Mijn vraag is dus of mijn gegevens dan niet alsnog naar internet gaan, misschien wel omdat ik het privacy filter heb uit staan.

Ik heb het forum doorzocht maar kon niet tot een goed antwoord komen, vandaar mijn vraag.

Dank u,
Dirk

Lees meer

Re: Extra toetsvraag privacy - internet

01 mei 2020 17:04
Uw gegevens komen niet op Internet terecht, tenzij u zelf bv rapportages op een website plaatst.

Via de Online diensten kunnen gegevens die u in het hoofdvenster heeft staan met MyHeritage geverifiëerd worden. het zogenaamde matchen. U kunt in de helpdocumentatie lezen over MyHeritage. Maar als u deze niet aangevinkt heeft staan zal er nimmer verbinding zijn.

• Dirk
  • Auteur

01 mei 2020 20:05
Dank voor het heldere antwoord.

Wat betreft het verifiëren met MyHeritage; worden dan mijn gegevens als het ware geupload en blijven die bij hen staan, of is het meer een soort toets en krijgen zij mijn data niet?

Dank nogmaals,
Dirk

Lees meer

01 mei 2020 20:11
Ga naar Help > documentatie en zoek met trefwoord 'MyHeritage Matches'. Hierin staat een gedetaileerde beschrijving hoe dit werkt.

Gemaakt door Kunena