- Bedankjes 1634
Nieuw bestand
- Ria Agoston
- Auteur
Nieuw bestand
20 apr 2020 14:16
Ik ben een beginneling. Hoe kan ik het beste beginnen met naamgeving van een nieuw bestand? Mijn eigen naam of die van een voorouder?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Nieuw bestand
20 apr 2020 14:50
Dat maakt toch niet uit. Zelf zou ik de blauwe defaultnaam 'familie.aldf' wijzigen naar de familienaam, dus in uw geval Agoston. Aldfaer onthoudt dat bij het afsluiten en zal daar weer mee openen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Nieuw bestand
20 apr 2020 17:27
Ria,
Klik in de menu op Help > Documentatie. In het linker vak van de handleding klik op de tab 'Contents'. in de lijst staat een rubriek 'Aldfaer leren kennen', Alle functies op een rij' en 'Stap-voor-stap'. Als u dit eerst even leest zal het u later veel onnodig werk besparen.
Heb je achteraf vragen dan zal u op dit forum altijd het antwoord krijgen of vinden.
Succes,
Klik in de menu op Help > Documentatie. In het linker vak van de handleding klik op de tab 'Contents'. in de lijst staat een rubriek 'Aldfaer leren kennen', Alle functies op een rij' en 'Stap-voor-stap'. Als u dit eerst even leest zal het u later veel onnodig werk besparen.
Heb je achteraf vragen dan zal u op dit forum altijd het antwoord krijgen of vinden.
Succes,