- Bedankjes 1024
plaats voor persoonlijke nota's
- Lenaerts Jan
- Auteur
plaats voor persoonlijke nota's
18 apr 2020 20:47
Vrienden,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een plaats waar ik een aantal persoonlijke nota's kan plaatsen, nota's die niet worden meegenomen in een GEDCOM bijvoorbeeld en alleen hier zichtbaar zijn in mijn AldFear. Voorbeeld, ik wil in mijn AldFear de linken naar de diverse aktes van een persoon vermelden maar ik wil niet dat die linken via een GEDCOM naar bijvoorbeeld Geneanet gaan. Bestaat er zo'n plaatsje in AldFear?
Bedankt voor de goeie zorgen.
Jan Lenaerts
Ik ben al een tijdje op zoek naar een plaats waar ik een aantal persoonlijke nota's kan plaatsen, nota's die niet worden meegenomen in een GEDCOM bijvoorbeeld en alleen hier zichtbaar zijn in mijn AldFear. Voorbeeld, ik wil in mijn AldFear de linken naar de diverse aktes van een persoon vermelden maar ik wil niet dat die linken via een GEDCOM naar bijvoorbeeld Geneanet gaan. Bestaat er zo'n plaatsje in AldFear?
Bedankt voor de goeie zorgen.
Jan Lenaerts
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: plaats voor persoonlijke nota's
18 apr 2020 21:46
Als beveiligde tekst invoeren - [*tekst*]. Lees hierover in de help met trefwoord 'beveiligde tekst. Lees ook de rubriek verwijzingen (= links) omdat ,afhankelijk van waar de link is ingevoerd in het hoofdvenster/feiten , deze verschillend wordt weergegeven.
Bij een gedcom export kan u de instellingen kiezen voor de export en 'beveiligde tekst' niet aanvinken
Bij een gedcom export kan u de instellingen kiezen voor de export en 'beveiligde tekst' niet aanvinken