- Bedankjes 0
maken kwartierstaat
- stoffelen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
maken kwartierstaat
18 apr 2020 13:51
Ik kan geen kwartierstaat meer maken krijg steeds de volgende melding
- Han Kortekaas
-
Re: maken kwartierstaat
18 apr 2020 15:46
Het bijgevoegde plaatje is veel te groot en daardoor onleesbaar.
Vertel eerst eens wat u heeft gedaan waardoor u dit niet meer kunt. Een update gemaakt bijvoorbeeld? Nieuwe PC ?
Vertel eerst eens wat u heeft gedaan waardoor u dit niet meer kunt. Een update gemaakt bijvoorbeeld? Nieuwe PC ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: stoffelen
- Ruud de Ruiter
-
18 apr 2020 18:58
Gezien de rode melding materiaal toont dit aan dat uw instellingen niet juist zijn, begin daar eerst eens mee om die juist in te stellen
- stoffelen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
20 apr 2020 13:28
ik heb een virus op mijn pc gehad.Toen is alles verwijderd en nadien weer terug gezet.
toen is Alfaer terug gezet.Met verlies van veel gegevens.En deze foutmelding.Het bijgevoegde plaatje krijg ik niet kleiner.Maar ik kan u de tekst wel melden?
toen is Alfaer terug gezet.Met verlies van veel gegevens.En deze foutmelding.Het bijgevoegde plaatje krijg ik niet kleiner.Maar ik kan u de tekst wel melden?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
20 apr 2020 13:38 - 20 apr 2020 13:46
Heb het vorig plaatje bekeken. Als u dit wenst kan een hulp via Teamviewer geboden worden.
Wat is Teamviewer?
.
Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
Laatst bewerkt 20 apr 2020 13:46 door JayCee.