- Bedankjes 1024
Nieuwste versie downloaden
- Kasper Vos
- Auteur
Nieuwste versie downloaden
18 apr 2020 09:18
Ik heb gisteren Aldfaer geopend op mijn computer en per ongeluk ook de nieuwste versie gedownload, maar nu ben ik mijn hele stamboom kwijt, het lukt mij niet dat weer terug te krijgen. Daarna heb ik mijn computer op een eerdere tijd teruggezet, maar ook dan lukt het niet.
Moet ik nu helemaal weer opnieuw beginnen?
Moet ik nu helemaal weer opnieuw beginnen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Nieuwste versie downloaden
18 apr 2020 10:10 - 18 apr 2020 10:11Bedoeld u hiermee dat Aldfaer wel opent maar een lege hoofdvenster? Zo ja, ga naar menu Bestand > Zoek Aldfaer-bestanden > vink stambomen aan en alle vaste schijven > Selecteer in het resultatenvak de betreffende stamboom > knop 'Open Stamboom'.Kasper Vos schreef : ......maar nu ben ik mijn hele stamboom kwijt, het lukt mij niet dat weer terug te krijgen.
Controleer ook de instellingen voor rapporten e.d.
Laatst bewerkt 18 apr 2020 10:11 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kasper Vos
- Han Kortekaas
-
- Kasper Vos
- Auteur
20 apr 2020 17:17
Nee, die gebruik ik niet, wel die van Ziggo en daar betaal ik voor.
- Kasper Vos
- Auteur
20 apr 2020 17:19
Hij opent wel, maar met een leeg venster. Ik zal het proberen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
20 apr 2020 17:31 - 20 apr 2020 17:32
Ga naar menu bestand > zoek Aldfaer-bestanden > vink alleen stambomen en alle vaste schijven. Selecteer dan in het resultatenvenster de gewenste stamboom aan en klik op Open stamboom.
Indien u de stamboom op een externe opslag bewaard vink deze dan ook aan. Zo ja, is dit geen aanbevolen werkwijze.
Indien u de stamboom op een externe opslag bewaard vink deze dan ook aan. Zo ja, is dit geen aanbevolen werkwijze.
Laatst bewerkt 20 apr 2020 17:32 door JayCee.
- Kasper Vos
- Auteur
20 apr 2020 17:32
Bedankt voor dit duidelijke uitleg, ik heb zo uitgevoerd en het werkt, nogmaals bedankt!