- Bedankjes 1024
Nogmaals McAfee
- Thomas Héman
- Auteur
Nogmaals McAfee
14 apr 2020 15:19
L.S.
Mijn excuses dat ik dit onderwerp weer open. Ik liep ook tegen het probleem aan dat McAfee Aldfaer verdenkt en vond de te volgen procedure op het forum. Ik ben echter enigszins technophobe en heb geen idee hoe ik in McAfee een "uitzondering" kan maken. Ik heb de Franse McAfee versie en heb overal gezocht naar "exception" maar niets gevonden. Ook op Google gezocht of die iets weet, maar helaas niets.
Kunt U mij AUB helpen?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet
Thomas
Mijn excuses dat ik dit onderwerp weer open. Ik liep ook tegen het probleem aan dat McAfee Aldfaer verdenkt en vond de te volgen procedure op het forum. Ik ben echter enigszins technophobe en heb geen idee hoe ik in McAfee een "uitzondering" kan maken. Ik heb de Franse McAfee versie en heb overal gezocht naar "exception" maar niets gevonden. Ook op Google gezocht of die iets weet, maar helaas niets.
Kunt U mij AUB helpen?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet
Thomas
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Nogmaals McAfee
14 apr 2020 15:44 - 14 apr 2020 15:48
Probeer dit:
Ouvrez votre application McAfee.
Cliquez sur Protection du Web et de la messagerie.
Cliquez sur Pare-feu.
Cliquez sur l'onglet Connexions Internet pour Programmes.
REMARQUE : selon la version du logiciel McAfee que vous avez installée, il peut s'agir des Autorisations de programmes.
Faites défiler jusqu'en bas et cliquez sur Ajouter.
Cliquez sur Parcourir et sélectionnez le fichier que vous souhaitez ajouter.
Sélectionnez l'application et cliquez sur Ouvrir.
Définissez le type d'accès souhaité dans les options du menu déroulant Accès.
Cliquez sur Enregistrer.
P.S. ik ben (bijna) zeker dat u de gebruikerstaal van MCAffee kunt wijzigen.
Ouvrez votre application McAfee.
Cliquez sur Protection du Web et de la messagerie.
Cliquez sur Pare-feu.
Cliquez sur l'onglet Connexions Internet pour Programmes.
REMARQUE : selon la version du logiciel McAfee que vous avez installée, il peut s'agir des Autorisations de programmes.
Faites défiler jusqu'en bas et cliquez sur Ajouter.
Cliquez sur Parcourir et sélectionnez le fichier que vous souhaitez ajouter.
Sélectionnez l'application et cliquez sur Ouvrir.
Définissez le type d'accès souhaité dans les options du menu déroulant Accès.
Cliquez sur Enregistrer.
P.S. ik ben (bijna) zeker dat u de gebruikerstaal van MCAffee kunt wijzigen.
Laatst bewerkt 14 apr 2020 15:48 door JayCee.
- Paul Vantomme
14 apr 2020 16:26
In McAfee heb ik een uitzondering geplaatst.
Bij opening van Aldfaer.exe krijg ik 'Windows cannot access specified device. You may not have appropriate permission ..'.
Tot nog toe werkte Aldfaer feilloos. Enkel bij deze update naar 8.1 werd het moeilijk.
Dank u.
Bij opening van Aldfaer.exe krijg ik 'Windows cannot access specified device. You may not have appropriate permission ..'.
Tot nog toe werkte Aldfaer feilloos. Enkel bij deze update naar 8.1 werd het moeilijk.
Dank u.
- Han Kortekaas
-
14 apr 2020 17:24 - 14 apr 2020 17:25
Paul,
ga naar C:\Aldfaer en klik met rechtermuis op Aldfaer.exe ; klik dan op 'Als administrator uitvoeren'
of als tweede methode klik rechtermuis op de snelkoppeling Aldfaer en klik op "Als administrator uitvoeren'
Vergeet ook niet bij de updates dezelfde uitzondering te zetten.
ga naar C:\Aldfaer en klik met rechtermuis op Aldfaer.exe ; klik dan op 'Als administrator uitvoeren'
of als tweede methode klik rechtermuis op de snelkoppeling Aldfaer en klik op "Als administrator uitvoeren'
Vergeet ook niet bij de updates dezelfde uitzondering te zetten.
Laatst bewerkt 14 apr 2020 17:25 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Paul Vantomme
- Thomas Héman
- Auteur
14 apr 2020 17:35
Jan
De gebruikerstaal van McAfee wijzigen? Daar ben ik al maanden naar op zoek. Alle opties doorgelopen, niets. Gevraagd aan de helpdesk van McAfee, geen antwoord.
Enfin, met wat U me schreef heb ik eindelijk de optie gevonden en heb ik een uitzondering voor Aldfaer in de lijst gezet. ECHTER, om dit te doen moet ik de firewall activeren. Als ik vervolgens mijn PC weer opstart en McAfee gaat weer werken, dan zit Aldfaer opeens weer in de penalty box?! Ik doe vast iets verkeerd, maar wat? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bij voorbaat dank
Thomas
De gebruikerstaal van McAfee wijzigen? Daar ben ik al maanden naar op zoek. Alle opties doorgelopen, niets. Gevraagd aan de helpdesk van McAfee, geen antwoord.
Enfin, met wat U me schreef heb ik eindelijk de optie gevonden en heb ik een uitzondering voor Aldfaer in de lijst gezet. ECHTER, om dit te doen moet ik de firewall activeren. Als ik vervolgens mijn PC weer opstart en McAfee gaat weer werken, dan zit Aldfaer opeens weer in de penalty box?! Ik doe vast iets verkeerd, maar wat? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bij voorbaat dank
Thomas
- Thomas Héman
- Auteur
14 apr 2020 17:39
Precies de situatie bij mij. Aldfaer werkte altijd geruisloos en nu worden er opeens allerlei voetangels en klemmen opgeworpen. Ik kreeg inderdaad ook een waarschuwing van Windows security dat ze liever niet de update wilden uitvoeren, maar er was een optie om dit toch te doen. Is er iets veranderd in Aldfaer die het "verdacht" maakt of zijn die anti-virus programma's paranoïde?
Bedankt voor alle feedback.
Thomas
Bedankt voor alle feedback.
Thomas
- Thomas Héman
- Auteur
14 apr 2020 17:41
Aanvulling: wat me ook opvalt is dat Aldfaer uit de lijst van uitzonderingen in McAfee verdwenen is. Ik dacht "dan zet ik hem er gewoon weer even bij", maar als ik naar c:\Aldfaer ga dan zie ik die exe file niet meer?
Thomas
Thomas