- Bedankjes 1024
nieuwe versie wordt tegengehouden met dowloaden
- Eckhardt
- Auteur
nieuwe versie wordt tegengehouden met dowloaden
10 apr 2020 19:35
Ik gebruik al jaren houdige versie en nu kreeg ik van vandaaG bericht dat ik versie 8.01 kan instaleren, dat wilde ik doen maar dat lukte niet want ik kreeg een bericht van deze softwaer is geschadelijk voor uw computer (dus het downloaden lukte niet.
ik ben bang dat al mijn jaren werk kwijt ben. hoe kan ik dit oplossen?
ik ben bang dat al mijn jaren werk kwijt ben. hoe kan ik dit oplossen?
- van bellegem
Re: nieuwe versie wordt tegengehouden met dowloaden
10 apr 2020 20:01
Nieuwe versie werd bij mij wel geïnstalleerd echter krijg bij heropstarten bericht dat snelkoppeling voor opstarten niet meer naar een ex bestand verwijst. Ex bestand bij installatie verdwenen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
10 apr 2020 21:02
Eckhardt,
Niet bang zijn het jaren werk verloren te hebben als u Aldfaer automatisch veiligheidskopieën laat maken bij afsluiten.
Het lijkt er op de uw firewall de download uitpakken niet toestaat. U moet waarschijnlijk in uw firewall Aldfaer opnemen als vertrouwd programma.
Niet bang zijn het jaren werk verloren te hebben als u Aldfaer automatisch veiligheidskopieën laat maken bij afsluiten.
Het lijkt er op de uw firewall de download uitpakken niet toestaat. U moet waarschijnlijk in uw firewall Aldfaer opnemen als vertrouwd programma.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
10 apr 2020 21:06
Van bellegem,
Klik rechts op de snelkoppeling > Eigenschappen > tab Snelkoppeling > controleer of het pad in het veld Doel C:\Aldfaer\Aldfaer.exe aangeeft.
Klik rechts op de snelkoppeling > Eigenschappen > tab Snelkoppeling > controleer of het pad in het veld Doel C:\Aldfaer\Aldfaer.exe aangeeft.