- Bedankjes 1024
Lijst "Gegevens van alle personen in de stamboom [X]
- Wim Scholten
- Auteur
Lijst "Gegevens van alle personen in de stamboom [X]
02 apr 2020 10:48
Ik heb een aantal jaren geleden (september 2017) een lijst gegenereerd van alle gegevens van alle personen in mijn database. Ik wil nu een update maken, maar kan niet meer vinden hoe ik dat destijds heb gedaan.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Lijst "Gegevens van alle personen in de stamboom [X]
02 apr 2020 11:26 - 02 apr 2020 11:27
Via de bonusrapporten > Overzichten > Iedereen of Exporteren > personen naar Excel of inde personenlijst R-klik > alles selecteer alle personen > Overzicht geselecteerde personen.
Laatst bewerkt 02 apr 2020 11:27 door JayCee.
- Wim Scholten
- Auteur
02 apr 2020 13:21
Bedankt voor je reactie. Dit is echter niet wat ik zoek. Destijds heb ik een lijst gemaakt die ALLE gegevens van alle personen bevatte, inclusief notities, feiten etc. Zie het voorbeeld hieronder van Hillegond Dammasdr.
Gegevens van Hillegond Dammasdr
[17] Hillegond Dammasdr is geboren omstreeks 1605 [bron: Geneanet, Gerard van den Eijkel (gerardvdeijkel)]. Hillegond is overleden op 14-07-1637 in Noordwijk, ongeveer 32 jaar oud [bron: Geneanet, Gerard van den Eijkel (gerardvdeijkel)]. Hillegond:
(1) trouwde met Jan Cornelisz Hennevanger.
Notitie bij het huwelijk van Hillegond en Jan: Aantekeningen
In Inventaris hoofden Noordwijk Binnen 1623:
"Hillegont Dammasdr. weduwe van Jan Cornelisz met Maritgen ende
Sijburch haere kinderen. Leeft van de armen."
Aantekeningen
Huwelijken Jan Cornelisz Hennevanger
Hoofdgeld Noortwijck op Zee 1623: "Hillegont Dammasdr, weduwe van Jan Cornelisz, met Maritgen ende Sijburch hare krn - 3 hoofden (leven van armen)".
Aantekeningen
Huwelijken Jan Pietersz
Had eerder een relatie met Anna Jansdr
(Bron: Geneanet, Jan Pit (janpit) )
Zie 327 voor persoonsgegevens van Jan.
(2) trouwde, ongeveer 23 jaar oud, op 14-05-1628 in Katwijk aan Zee [bron: Geneanet, Jan Pit (janpit)] met Leendert Cornelisz de Vinck. Zie 985 voor persoonsgegevens van Leendert.
(3) trouwde, ongeveer 32 jaar oud, op 14-06-1637 in Noordwijk [bron: Geneanet, Jan Pit (janpit)] met Jan Pietersz. Zie 21 voor persoonsgegevens van Jan.
Kinderen van Hillegond en Jan (1):
1 Maritgen Hennevanger (zie 329).
2 Sijburch Jansdr Aldernering, geboren in 1620 in Noordwijk aan Zee (zie 70).
Gegevens van Hillegond Dammasdr
[17] Hillegond Dammasdr is geboren omstreeks 1605 [bron: Geneanet, Gerard van den Eijkel (gerardvdeijkel)]. Hillegond is overleden op 14-07-1637 in Noordwijk, ongeveer 32 jaar oud [bron: Geneanet, Gerard van den Eijkel (gerardvdeijkel)]. Hillegond:
(1) trouwde met Jan Cornelisz Hennevanger.
Notitie bij het huwelijk van Hillegond en Jan: Aantekeningen
In Inventaris hoofden Noordwijk Binnen 1623:
"Hillegont Dammasdr. weduwe van Jan Cornelisz met Maritgen ende
Sijburch haere kinderen. Leeft van de armen."
Aantekeningen
Huwelijken Jan Cornelisz Hennevanger
Hoofdgeld Noortwijck op Zee 1623: "Hillegont Dammasdr, weduwe van Jan Cornelisz, met Maritgen ende Sijburch hare krn - 3 hoofden (leven van armen)".
Aantekeningen
Huwelijken Jan Pietersz
Had eerder een relatie met Anna Jansdr
(Bron: Geneanet, Jan Pit (janpit) )
Zie 327 voor persoonsgegevens van Jan.
(2) trouwde, ongeveer 23 jaar oud, op 14-05-1628 in Katwijk aan Zee [bron: Geneanet, Jan Pit (janpit)] met Leendert Cornelisz de Vinck. Zie 985 voor persoonsgegevens van Leendert.
(3) trouwde, ongeveer 32 jaar oud, op 14-06-1637 in Noordwijk [bron: Geneanet, Jan Pit (janpit)] met Jan Pietersz. Zie 21 voor persoonsgegevens van Jan.
Kinderen van Hillegond en Jan (1):
1 Maritgen Hennevanger (zie 329).
2 Sijburch Jansdr Aldernering, geboren in 1620 in Noordwijk aan Zee (zie 70).
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
02 apr 2020 16:06
Dit kan een van de zovele beschikbare rapporten zijn, maar kijk bij de standaard- of CBG tekst-rapporten bv de persoonskaart. Vink in de instellingen Rapporten tekst aan wat u in het rapport wil zien.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
02 apr 2020 16:15
Wim,
Aan de opmaak van de tekst die je laat zien denk ik toch dat het rapport aangemaakt is door het bonus rapport Iedereen.
mogelijk heb je de instellingen voor Aldfaer niet juist staan om alle gegevens op te nemen.
Zie de aanwijzingen hiervoor van JaYCee van 02-04-2020 16:.06
Aan de opmaak van de tekst die je laat zien denk ik toch dat het rapport aangemaakt is door het bonus rapport Iedereen.
mogelijk heb je de instellingen voor Aldfaer niet juist staan om alle gegevens op te nemen.
Zie de aanwijzingen hiervoor van JaYCee van 02-04-2020 16:.06