Aldfaer versie 8.0

Lees meer

Aldfaer versie 8.0

01 apr 2020 11:31
Sinds korte tijd ben ik gebruiker van Aldfaer versie 8.0.
Ik heb twee vragen als beginner.
Hoe kan ik personen afbeelden in volgorde van Intern# ?

tweede vraag : Is het mogelijk om de personenlijst te exporteren naar Excel met vermelding van code-inhoud.?

bij voorbaat dank voor de medewerking, Huub Kerkhoff

Lees meer

Re: Aldfaer versie 8.0

01 apr 2020 11:38
Als u een nieuwe installatie heeft gedaan dan kunt u via Tonen -> Rapporten -> Overige rapporten - > Bonus rapporten -> Exporteren een sjabloon zien waarmee u de Personenlijst selectief naar Excel kunt overzetten.

Als u naar de Personenlijst gaat dan kunt u de volgorde daarvan instellen op de diverse manieren, waaronder de interne code.

Tip; als u de cursor op een dataveld of in een venster plaatst en u drukt op de F1 toets dan komt u in de Helpdocumentatie op de juiste plek.

Lees meer

01 apr 2020 12:44
Geachte heer Kortekaas,

Dank voor de snelle reactie

In mijn tabblad rapportage vind ik geen "Bonusrapporten" ,
alleen maar Standaard rapportage Tekst en Grafisch Van Aldfaer en CBG
en overige rapportages.

Is het mogelijk dat U een aanvulling "Bonusrapporten" naar mij mailt met een aanwijzing waar ik deze aanvulling
op mijn laptop kan installeren.

Bij voorbaat dank. Huub Kerkhoff

Lees meer

01 apr 2020 13:36 - 01 apr 2020 13:37
Geachte,
Klik ergens in het hoofdvenster en druk toets F1. Ga in de handleiding naar de tab Search in de linker kolom. Vul het trefwoord 'Bonus' (zonder de aanhalingstekens) in en klik op List Topics. Als resultaat krijgt u 'Invoegtoepassingen beheren'. Dubbelklik erop en in het rechter vak komt een gedetaileerde beschrijving hoe u de bonus rapporten kan installeren.
Laatst bewerkt 01 apr 2020 13:37 door JayCee.

Lees meer

02 apr 2020 12:06
Heren,

Het is mij niet gelukt om de bonusrapporten op de juiste manier te installeren.

Is het mogelijk dat U via TeamViewer mijn laptop overneemt om de bonusrapporten te installeren?

Afgelopen 26 oktober was ik in Apeldoorn (CODA) om mijn laptop op de juiste manier te reorganiseren
voor en juist gebruik van Aldfaer.

Met vriendelijke groet,

Huub Kerkhoff

Lees meer

02 apr 2020 12:20 - 02 apr 2020 12:23
Beste,

Ik wil het wel doen, doch Teamviewer is de laatste tijd nogal dikwijls spelbreker door te verbinding te onderbreken zonder enige waarschuwing.
Klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn email (klikken op de zwarte omslag) en stuur mij een bericht om verder af te spreken.
Laatst bewerkt 02 apr 2020 12:23 door JayCee.

Lees meer

02 apr 2020 16:37
Via Teamviewer Alle invoegtoepassingen en bonusrapporten geïnstalleerd.

Gemaakt door Kunena