- Bedankjes 1634
bestanden worden niet geopend
- Gineke Putters
- Auteur
bestanden worden niet geopend
19 mrt 2020 15:11
Hallo, sinds 2 dagen kan Aldfaer mijn stamboom/ bestanden niet meer openen.
Er staat:
"Stamboombestand bewaren: [fout] Kan inhoud bestand niet naar tijdelijk bestand schrijven file_ci.alf"
Verder krijg ik de mededeling dat het bestand niet goed is opgeslagen, en dat ik een andere veiligheidscopie moet plaatsen.... (?)
en dat het document geopend is in een andere geopende versie van Aldfaer. Maar er is niks geopend.
Wat moet ik doen??
vriendelijke groet,
Gineke Putters
Er staat:
"Stamboombestand bewaren: [fout] Kan inhoud bestand niet naar tijdelijk bestand schrijven file_ci.alf"
Verder krijg ik de mededeling dat het bestand niet goed is opgeslagen, en dat ik een andere veiligheidscopie moet plaatsen.... (?)
en dat het document geopend is in een andere geopende versie van Aldfaer. Maar er is niks geopend.
Wat moet ik doen??
vriendelijke groet,
Gineke Putters
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: bestanden worden niet geopend
19 mrt 2020 15:22
Als u GoogleDrive gebruikt dan zit daar de fout. Haal de mappen stambomen en veiligheidskopieen uit GoogleDrive.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gineke Putters
- Gineke Putters
- Auteur
19 mrt 2020 19:03
Nee, ik gebruik Google Drive niet (hiervoor).
- Han Kortekaas
-
19 mrt 2020 20:49
Laat u wel de bibliotheekmap documenten synchroniseren? Zo ja dan zit Aldfaer in GoogleDrive en heeft u er last van.
- Gineke Putters
- Auteur
- Han Kortekaas
-
19 mrt 2020 23:25
U kunt mij het foutieve bestand sturen en ik zal kijken of dat echt fout is of dat het toch een omgevingsfout is. Klik op mijn naam aan de linkerzijde voor het emailadres.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gineke Putters
- Gineke Putters
- Auteur
20 mrt 2020 15:34
Ik heb het programma gedeïnstalleerd en opnieuw gedownload. (Digibeten-oplossing) Het probleem is daarmee verholpen. Hartelijk dank.