- Bedankjes 1634
verdwenen foto's bij 'Personen' in Aldfaer
- max
- Auteur
verdwenen foto's bij 'Personen' in Aldfaer
19 mrt 2020 14:20
Onlangs een nieuwe pc gekocht en alles vanuit de oude pc naar de nieuwe overgebracht. Vandaag nu Aldfaer geopend en bemerkt dat foto's en aantekeningen bij de personen in Aldfaer helaas niet meer aanwezig zijn. Deze foto's en aantekeningen zijn in Aldfaer gelukkig wel terug te vinden in 'Materiaal'. Het is echter ondoenlijk om stuk voor stuk dit opnieuw in te voeren bij 'Personen'. Kan iemand aangeven hoe ik deze 'koppeling' alsnog tot stand kan brengen?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: verdwenen foto's bij 'Personen' in Aldfaer
19 mrt 2020 14:26
ga naar Stamboom -> bestandscontrole en -reparatie. Klik dat aan en alle koppelingen worden hersteld naar het pad wat u onder Stamboom -> Eigenschappen heeft ingesteld.
- max
- Auteur
19 mrt 2020 15:12
Ik heb uw advies uitgevoerd, maar in Personen zie ik niet de oude foto's verschijnen.
Voor zover ik weet is mijn Aldfaer versie 3.1.2.
Voor zover ik weet is mijn Aldfaer versie 3.1.2.
- Han Kortekaas
-
19 mrt 2020 15:29
De huidige Aldfaer versie is 8.0
Dat kunt u zien in Menu -> Help - Info
Lees anders ook dit artikeltje over een nieuwe PC en het OPNIEUW downloaden en installeren of het overkopiëren van de oude PC naar de nieuwe. nieuwe PC en W10
Dat kunt u zien in Menu -> Help - Info
Lees anders ook dit artikeltje over een nieuwe PC en het OPNIEUW downloaden en installeren of het overkopiëren van de oude PC naar de nieuwe. nieuwe PC en W10
- max
- Auteur
19 mrt 2020 16:59
Bedankt voor uw reactie en ik ga het proberen.
- Ruud de Ruiter
-
19 mrt 2020 20:20 - 19 mrt 2020 20:21
Max,
Als u echt versie 3.1.2 hebt, kan deze niet direct naar versie 8.0 geconverteerd worden.
Zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf
Als u dat niet aandurft, stuur mij een kopie van uw bestand en ik voer de conversie voor u uit.
Klik mijn naam voor het e-mail adres
Als u echt versie 3.1.2 hebt, kan deze niet direct naar versie 8.0 geconverteerd worden.
Zie www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf
Als u dat niet aandurft, stuur mij een kopie van uw bestand en ik voer de conversie voor u uit.
Klik mijn naam voor het e-mail adres
Laatst bewerkt 19 mrt 2020 20:21 door Ruud de Ruiter.
- max
- Auteur
19 mrt 2020 21:47
Beste Ruud, dank voor uw reactie. Problemen met mijn pc los ik vaak met een kennis van mij op. Als ik genoeg vragen heb maak ik een afspraak met hem. De conversie, het maken en opsturen van een kopie van mijn Aldfaer wil ik dan t.z.t. met hem uitvoeren. Graag neem ik uw voorstel aan, maar doe dit pas over enige tijd.
Vr. groet. Max
Vr. groet. Max