rapporten opslaan gaat niet

• Reginald
  • Auteur

rapporten opslaan gaat niet

12 mrt 2020 12:08
Ik wil een groep die ik gemaakt heb als rapport uitvoeren, maar krijg dan een scherm met
''deze pagina is niet bereikbaar''
en dan 3 opties die niet aanklikbaar zijn.
De adresregel is de normale route naar C:\users\eigenaar\documents\aldfaer\rapportuitvoer\*.*
Waarbij eigenaar in mijn systeem mijn eigen naam heeft.
Bij stellingen geprobeerd een andere routing in te geven, resp. in plaats van ''eigenaar'' mijn eigen naam in te voeren, maar dat wordt geweigerd en blijft op de ingestelde routing staan.

Gecontroleerd of andere rapporten wel worden opgeslagen, maar ook die geven hetzelfde resultaat:
pagina niet gevonden

ik werk nog steeds in versie 6.2 nadat vorig jaar het opslaan van ingevoerde teksten niet functioneerde in 7.1
(dat werkt in de 6.2 versie nog steeds zonder problemen)

Lees meer

Re: rapporten opslaan gaat niet

12 mrt 2020 12:13
Reginald
heeft u in aug 2018 nog gereageerd naar Paul Kallenberg op zijn verzoek nadat u een probleem had met 6.2

Inmiddels zitten we in versie 8.0 en wat u heeft lijkt op foutieve instellingen.

• Reginald
  • Auteur

12 mrt 2020 13:32
Ja maar ik ben er toen ook met Kallenberg niet uit gekomen. Heb later nog een keer gevraagd of het probleem met notities ook bij anderen zijn voorgekomen. Was niet het geval.
Ik heb nu net eerst 7.2 geïnstalleerd om de stap naar 8.0 te kunnen maken.
Maar het probleem dat ik vanochtend meldde blijft. Het is me niet duidelijk wat de foute instelling kan zijn. De routing naar de gevraagde dir klopt volgens mij, maar kan toch niet gevonden worden. Instelling zowel handmatig geprobeerd als via Verkenner

Lees meer

12 mrt 2020 13:49
Reginald schreef : Ik wil een groep die ik gemaakt heb als rapport uitvoeren....
De adresregel is de normale route naar C:\users\eigenaar\documents\aldfaer\rapportuitvoer\*.*....
Voor zover ik weet kan geen rapport gemaakt worden van een groep, tenzij u een 'overzicht personen' bedoeld.
Wat betekent *.* aan het einde van het pad?

Lees meer

12 mrt 2020 14:21 - 12 mrt 2020 14:24
Een aantal Bonusrapporten kunnen in de personenselectie wel een groep afhandelen.
De regel voor de rapportuitvoer zou los moeten zijn van de laatste tekens, dus alleen maar
C:\users\inlognaam\documents\aldfaer\rapportuitvoer\
Probeer eens een pad naar C:\Rapportuitvoer

Is er een synchronisatie over de map Documenten?
Laatst bewerkt 12 mrt 2020 14:24 door Han Kortekaas.

• Reginald
  • Auteur

12 mrt 2020 14:52
OK rapportuitvoor direct achter c:\ werkt

Lees meer

12 mrt 2020 15:07
Dan is er ergens op uw PC een programma dat de rapportuitvoermap onder de map Documenten vasthoudt. Dan toch de vraag of u een synchronisatie op die map heeft.

• Reginald
  • Auteur

12 mrt 2020 21:03
Beste Han, Ik weet niet wat u bedoeld met een synchonisatie

Lees meer

12 mrt 2020 21:35
Synchronisatie is een back-up programma, dat automatisch alle wijzigingen in een bestand opslaat. Bv OneDrive, DropBox e.d.

• Reginald
  • Auteur

13 mrt 2020 11:00
Dat zou kunnen t.a.v. foto's gebeurd dat door Google

Lees meer

13 mrt 2020 12:00
Open GoogleDrive dan eens en kijk of de map Documenten\Aldfaer\Rapportuitvoer in het rijtje staat . Zo ja moet daar het vinkje o.i.d. niet aanstaan en probeer dan weer de Aldfaer\Rapportuitvoer te koppelen.

• Reginald
  • Auteur

14 mrt 2020 12:53
Documents in Drive staat helemaal niet aan

Gemaakt door Kunena