- Bedankjes 0
werking
- stoffelen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
werking
08 mrt 2020 13:53
hallo ik werk al jaren met Aldfaer ,maar nu heb ik toch een probleem.Het programma reageert soms uren niet.En als het dan eens een keer wel reageert kan ik het rapport kwartierstaat grafisch wel openen maar krijg ik alleen maar de kladblok gegevens.Dat is niet oke.Kan iemand me vertellen hoe ik dit weer goed krijg.
Ik werk met windows 10 .
Ik werk met windows 10 .
- Ruud de Ruiter
-
De volgende gebruiker (s) zei dank u: stoffelen
- stoffelen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: werking
08 mrt 2020 14:34
dan wacht ik.of sluit ik alles af en ga wat anders doen,En de andere dag is het hetzelfde
- Paul Kallenberg
08 mrt 2020 15:03
Staat het zoeken van matches via MyHeritage aan (zie Extra -> Instellingen -> Online diensten)? Zo ja, schakel dit uit en laat weten of het dan beter gaat.
Paul
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: stoffelen
- Ruud de Ruiter
-
08 mrt 2020 16:12
Ik vermoed dat u, met Aldfaer gesloten, het laatst gebruikte stamboombestand verhuisd hebt. In dat geval kan Aldfaer bij het opstarten dit laatst gebruikte bestand niet vinden.
Deze informatie staat in het bestand Aldfaer.iniprogam dat zich (bij een default installatie, bevindt in C:\Aldfaer.
Met Aldfaer gesloten, geef dit een andere naam, b.v. AldfaerOld.iniprogram en start Aldfaer. U krijgt een leeg hoofdvenster
Via Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden zoekt u uw bestand en opent u dit.
Deze informatie staat in het bestand Aldfaer.iniprogam dat zich (bij een default installatie, bevindt in C:\Aldfaer.
Met Aldfaer gesloten, geef dit een andere naam, b.v. AldfaerOld.iniprogram en start Aldfaer. U krijgt een leeg hoofdvenster
Via Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden zoekt u uw bestand en opent u dit.