- Bedankjes 996
Matches My Heritage
- jelle feenstra
- Auteur
Matches My Heritage
03 mrt 2020 10:21
Sinds de nieuwe versie kan ik de matches niet meer "online" krijgen. De groen vakjes zijn wel zichtbaar maar als ik er op dubbelklik gebeurt er niets. Dit is evenmin het geval met ctrl alt F. Als ik een persoon als hoofdpersoon kies verdwijnt het groene vlakje ook terwijl hij daarvoor bijv nog 4 matches aangaf wanneder dit de partner is. Ik zie ook niets in de instellingen. Weet iemand wat het probleem is.
vr groeten
Jelle Feenstra
vr groeten
Jelle Feenstra
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Matches My Heritage
03 mrt 2020 15:19
Jelle,
Wat bedoel je met : ik zie niets in instellingen ?
Matches: dat is een "service" van My Heritage waar Aldfaer geen enkele invloed op heeft
Wat bedoel je met : ik zie niets in instellingen ?
Matches: dat is een "service" van My Heritage waar Aldfaer geen enkele invloed op heeft
- jelle feenstra
- Auteur
03 mrt 2020 16:30
Het zal wel een technisch probleem geweest zijn van rond 16.00 uur werkte alles weer.
- Etienne De Smet
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 mrt 2020 14:36
werkt dit echt bij jullie? ik zie groene blokjes maar als ik er op klik kom ik op website my heritage terecht met veel reclame en slechts 1 record match maar steeds van dezelfde persoon (die niets te zien had met die van groen blokje)
- Han Kortekaas
-
17 mrt 2020 15:26
Etienne;
druk eens op de F1 knop en zoek naar MyHeritage. Dan vindt u een pagina met de beschrijving hoe e.e.a. werkt. Wellicht moet iets met de betrouwbaarheidsschaal doen om die hoger in te stellen.
Daarnaast is het bekend dat MyHeritage regelmatig storingen in deze service heeft en ja, het is een commercieel bedrijft dat niets nalaat om reclame te maken.
druk eens op de F1 knop en zoek naar MyHeritage. Dan vindt u een pagina met de beschrijving hoe e.e.a. werkt. Wellicht moet iets met de betrouwbaarheidsschaal doen om die hoger in te stellen.
Daarnaast is het bekend dat MyHeritage regelmatig storingen in deze service heeft en ja, het is een commercieel bedrijft dat niets nalaat om reclame te maken.