- Bedankjes 996
Verwijderen dubbele personen
- Hans van Ekelenburg
- Auteur
Verwijderen dubbele personen
02 mrt 2020 11:45
Hoe verwijder ik in één keer dubbele personen uit een stamboom?
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Verwijderen dubbele personen
02 mrt 2020 11:48 - 02 mrt 2020 11:51
Helaas, dat kan niet.
Ik ben bezig een verhaaltje hierover op de stellen.
Klik mijn naam voor mij een e-mail en stuur mij een mailtje opdat ik je de voorlopige versie toestuur
Ik ben bezig een verhaaltje hierover op de stellen.
Klik mijn naam voor mij een e-mail en stuur mij een mailtje opdat ik je de voorlopige versie toestuur
Laatst bewerkt 02 mrt 2020 11:51 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
02 mrt 2020 12:14
Als u de dubbele personen ontkoppelt heeft van andere personen en bijvoorbeeld in het CODEveld 'WEG' intikt, dan kunt u de Personenlijst op CODE sorteren, waardoor alle records met CODE 'WEG" bij elkaar staan. Klik de eerste aan en houdt die ingedrukt en surf dan door t/m de laatste van de rij; vervolgens met de rechtermuis en kies 'Geselecteerde personen verwijderen uit de stamboom...' Er komt een vervolgvraag of u wel zeker bent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hans van Ekelenburg
- Ruud de Ruiter
-
03 mrt 2020 08:33
Let op: U dient ook informatie van personen gekoppeld aan de te verwijderen persoon over te brengen. Het volstaat absoluut niet om simpel de koppelingen te verbreken en dan de persoon of personen te verwijderen
- Edith de Weger
01 jul 2020 16:06 - 01 jul 2020 16:53
Ook ik heb heel veel dubbele personen in mijn stamboom, blijkbaar al vanaf 2009. Heb je voor mij ook de informatie hoe ik dubbele personen weer uit mijn stamboom kan verwijderen? Mijn mailadres isweggehaald: mailadressen moeten via uw Profiel ingesteld worden dat u ze toont
webmaster
Alvast dank daarvoor.
Edith
webmaster
Alvast dank daarvoor.
Edith
Laatst bewerkt 01 jul 2020 16:53 door Webmaster.