Verwanten

Lees meer

Verwanten

02 mrt 2020 10:40
Ik heb een vraag waar ik nog niets op gevonden heb.
Als men bv. de oudste persoon als referentiepersoon opgeeft kan men alle afstammelingen & verwanten in groene kleur op het scherm zichtbaar maken. Is er ook een mogelijkheid om te weten hoeveel personen dan ( groen ) vermeld worden, aantal ?
Dank voor aandacht en eventuele tips.
Wille R.

Lees meer

Re: Verwanten

02 mrt 2020 11:37
Lees de help over groepen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

02 mrt 2020 16:57
Heb groep aangemaakt met oudste persoon ( referentiepersoon ) met aantal kinderen groter dan 1, krijg al zijn kinderen, heb diverse andere mogelijkheden toegevoegd, zonder gewenst resultaat.

Heb al een 20-tal ( andere ) groepen die perfect weergeven wat ik vraag dus ?
Zal nog verder zoeken - testen.

Bedankt

Lees meer

02 mrt 2020 17:15
Willie,
als u een Groep aanmaakt met de oudste proband in het hoofdvenster en u klikt daarna op Nageslacht als selectie, dan moet u een perfect overzicht krijgen met weergave van het aantal personen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Lees meer

02 mrt 2020 20:40
Dag Han,
Dank voor uw reactie, maar denk dat ik al een ' oplossing ' heb. Als ik hoofdpersoon in hoofdvenster plaats en klik op 'Verwanten' bekom ik eveneens een lijst met alleen 'groen gemerkte' personen - nakomelingen. Had ooit al eens de opmerking / vraag gesteld om het 'getal' van verwanten terug weer te geven ( was ooit even weg ) dit is hersteld. Heb even getest met een recent persoon en alle verwanten in lijn werden vermeld.
Toch dank voor uw antwoord, met vriendelijk groeten,
Wille R.

Bijlagen:

Gemaakt door Kunena