- Bedankjes 0
wijziging volgorde huwelijken
- Stefan Coenen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
wijziging volgorde huwelijken
26 feb 2020 20:30
Hoe wijzig ik de volgorde van de huwelijken van een persoon als deze meerdere keren getrouwd is geweest en de huwelijksdatums niet gekend zijn, maar wel de volgorde bekend is. In mijn geval : huwelijkspartner 1 moet 2 zijn en de tweede moet 1 zijn.
- Ruud de Ruiter
-
Re: wijziging volgorde huwelijken
26 feb 2020 20:53
Stefan,
maak een logische schatting van het huwelijks jaar van het koppel en vul dat in als ca datum.
Worden later de juiste data bekend dan verander je die.
Overigens, ik raadt aan hetzelfde te doen voor onbekende geboorte data
maak een logische schatting van het huwelijks jaar van het koppel en vul dat in als ca datum.
Worden later de juiste data bekend dan verander je die.
Overigens, ik raadt aan hetzelfde te doen voor onbekende geboorte data
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 feb 2020 23:04
Je kan ook rechts-klikken op een partner en handmatig sorteren.
- Ruud de Ruiter
-
27 feb 2020 10:03 - 27 feb 2020 10:05
JayCee,
onjuist advies, dat werkt niet - verward met kinderen (wat perso een af te raden methode is omdat als juiste data anders uitwijst, de handmatige methode blijft en separaat opgeheven moet worden
onjuist advies, dat werkt niet - verward met kinderen (wat perso een af te raden methode is omdat als juiste data anders uitwijst, de handmatige methode blijft en separaat opgeheven moet worden
Laatst bewerkt 27 feb 2020 10:05 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
27 feb 2020 10:35
Ruud, absoluut oneens met je.
Als je iemand adviseert dan geef je de twee opties; het is aan de gebruiker om te bepalen wat hij wenst.
Je zou ook nog eens naar de Help kunnen verwijzen waar de gebruiker alles na kan lezen en voor zichzelf uitmaken wat hij wil.
Als je iemand adviseert dan geef je de twee opties; het is aan de gebruiker om te bepalen wat hij wenst.
Je zou ook nog eens naar de Help kunnen verwijzen waar de gebruiker alles na kan lezen en voor zichzelf uitmaken wat hij wil.
- Ruud de Ruiter
-
27 feb 2020 11:20 - 27 feb 2020 11:21
Han,
Foutje mijnerzijds, ik deed rechtsklik op persoon en niet op titelbalk
De help zegt niets over circa datums als alternatief
Foutje mijnerzijds, ik deed rechtsklik op persoon en niet op titelbalk
De help zegt niets over circa datums als alternatief
Laatst bewerkt 27 feb 2020 11:21 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
27 feb 2020 11:50
Ik weet dat jij voorstander bent van ca datums, dat is genoegzaam bekend. Wat je altijd niet in acht neemt is dat er gebruikers zijn die ca-datums bestandsvervuiling vinden.
In de Help zul je geen adviezen vinden op datum ca gebied, net zo min als andere gebruikers voorkeuren.
In de Help zul je geen adviezen vinden op datum ca gebied, net zo min als andere gebruikers voorkeuren.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
27 feb 2020 12:45
Ruud,
te meer, de vraagsteller vermeld dat de volgorde gekend is.
te meer, de vraagsteller vermeld dat de volgorde gekend is.
- Stefan Coenen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 mrt 2020 12:10
bedankt voor alle info
misschien een tip om het handmatig sorteren bij huwelijken in een volgende versie ook mogelijk te maken (zoals bij kinderen)
misschien een tip om het handmatig sorteren bij huwelijken in een volgende versie ook mogelijk te maken (zoals bij kinderen)