- Bedankjes 2
Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer
- Ton Beltzer
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer
25 feb 2020 18:57
Geacht Forum,
Het gaat even mis met de installtie van Aldfaer 8 plus invoegingen.
Het is nu zover dat ik Aldfaer uninstall heb gedraaid. Ik kan een nieuwe versie niet installaren omdat de mededeling komt
aldfaer is niet compleet geinstalleerd vanwegen:
C:\Aldfaer\Uninstal.$$A
Start de installatie opniew.
Als ik opnieuw start verschijnt dezelfde mededeling.
Hoe los ik dit op?
Ton Beltzer
Het gaat even mis met de installtie van Aldfaer 8 plus invoegingen.
Het is nu zover dat ik Aldfaer uninstall heb gedraaid. Ik kan een nieuwe versie niet installaren omdat de mededeling komt
aldfaer is niet compleet geinstalleerd vanwegen:
C:\Aldfaer\Uninstal.$$A
Start de installatie opniew.
Als ik opnieuw start verschijnt dezelfde mededeling.
Hoe los ik dit op?
Ton Beltzer
- Han Kortekaas
-
Re: Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer
25 feb 2020 22:34 - 25 feb 2020 22:35
ik denk dat een firewall u dwars zit. Zoals altijd lost een uninstall helemaal niets op.
Laatst bewerkt 25 feb 2020 22:35 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer
26 feb 2020 07:29
Als een gebruiker de functie Uninstal.exe uitvoert, dan blijft deze zelf achter in C:\Aldfaer en verdient het naar mijn inzicht aanbeveling deze eerst te verwijderen alvorens een nieuwe installatie uit te voeren.
Achtergrond: een prog dat in bedrijf is kan zichzelf niet verwijderen.
Blijft dat een installatie over de aanwezige installatie de voorkeur verdient.
En ja *.$$A extensie duidt op anti-virus
Achtergrond: een prog dat in bedrijf is kan zichzelf niet verwijderen.
Blijft dat een installatie over de aanwezige installatie de voorkeur verdient.
En ja *.$$A extensie duidt op anti-virus
- Ton Beltzer
-
Auteur
26 feb 2020 11:00
Heren,
Klopt, Aldfaer.exe bleekt geblokkeerd in de Firewall van Bitdefender. Vrijgegeven.
Aldfaer geinstalleerd en icoon op bureaublad.
Als ik dit aanklik verschijnt (helaas):
UNALBE TO WRITE TO C:\Aldfaer\Aldfaer.ini
In de map Aldfaer op de C schijf staan een map Sjablonen en 8 files echter geen .ini files.
Hoe nu verder???
Klopt, Aldfaer.exe bleekt geblokkeerd in de Firewall van Bitdefender. Vrijgegeven.
In de map Aldfaer op de C schijf staan een map Sjablonen en 8 files echter geen .ini files.
Hoe nu verder???
- Ton Beltzer
-
Auteur
26 feb 2020 11:00
Heren,
Hoe nu verder???
Hoe nu verder???
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 feb 2020 11:06 - 26 feb 2020 11:07
Ton,
Probeer Aldfaer te starten als administrator door rechts klik op het starticoon en uitvoeren als administrator.
P.S. Als u op toevoegen klikt om een bericht te verzenden, heb dan even geduld tot het venster verdwijnt. Dit bericht alsook uw initieel bericht zijn 2 x verzonden.
Probeer Aldfaer te starten als administrator door rechts klik op het starticoon en uitvoeren als administrator.
P.S. Als u op toevoegen klikt om een bericht te verzenden, heb dan even geduld tot het venster verdwijnt. Dit bericht alsook uw initieel bericht zijn 2 x verzonden.
Laatst bewerkt 26 feb 2020 11:07 door JayCee.
- Ton Beltzer
-
Auteur
26 feb 2020 11:51
Helaas, komt dezelfde melding.
Ton
Ton
- Ruud de Ruiter
-
26 feb 2020 11:57
Maak eens een plaatje van wat de verkenner toont van C:\Aldaer (geen vol scherm aub)
En vergeet niet de extensies zichtbaar te hebben Verkenner > Beeld > vink extensies aan
En vergeet niet de extensies zichtbaar te hebben Verkenner > Beeld > vink extensies aan
- Ton Beltzer
-
Auteur
26 feb 2020 12:11
Ruud,
Bijgaand
Bijgaand
- Han Kortekaas
-
26 feb 2020 12:42
de twee ini bestandjes ontbreken.
Kun je eens met de Windows verkenner zoeken op de gehele PC waar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram staan.
Ik neem aan dat de eigenschap van Aldfaer.exe is dat die als Administrator wordt uitgevoerd.
Kun je eens met de Windows verkenner zoeken op de gehele PC waar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram staan.
Ik neem aan dat de eigenschap van Aldfaer.exe is dat die als Administrator wordt uitgevoerd.
- Ton Beltzer
-
Auteur
26 feb 2020 13:20
Han,
Opgelost.
Ik had vanmorgen ook gezien dat de 2 Ini bestanden er niet waren en heb Aldfaer opnieuw geinstalleerd,
Bitfender toegang gegeven naar Aldfaer8000 en daarna ging het goed en alles werkt.
Wel alle instellingen even goedzetten.
Heren: Jaycee, Ruud en Han hartelijk dank voor de snelle service.
Ton Beltzer
Opgelost.
Ik had vanmorgen ook gezien dat de 2 Ini bestanden er niet waren en heb Aldfaer opnieuw geinstalleerd,
Bitfender toegang gegeven naar Aldfaer8000 en daarna ging het goed en alles werkt.
Wel alle instellingen even goedzetten.
Heren: Jaycee, Ruud en Han hartelijk dank voor de snelle service.
Ton Beltzer