Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer

Lees meer

Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer

25 feb 2020 18:57
Geacht Forum,
Het gaat even mis met de installtie van Aldfaer 8 plus invoegingen.
Het is nu zover dat ik Aldfaer uninstall heb gedraaid. Ik kan een nieuwe versie niet installaren omdat de mededeling komt
aldfaer is niet compleet geinstalleerd vanwegen:
C:\Aldfaer\Uninstal.$$A
Start de installatie opniew.

Als ik opnieuw start verschijnt dezelfde mededeling.
Hoe los ik dit op?

Ton Beltzer

Lees meer

Re: Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer

25 feb 2020 22:34 - 25 feb 2020 22:35
ik denk dat een firewall u dwars zit. Zoals altijd lost een uninstall helemaal niets op.
Laatst bewerkt 25 feb 2020 22:35 door Han Kortekaas.

Lees meer

Re: Installtie Aldfaer 8 inc. invoegtoepassing gaat mis.Na uninstall lukt niks meer

26 feb 2020 07:29
Als een gebruiker de functie Uninstal.exe uitvoert, dan blijft deze zelf achter in C:\Aldfaer en verdient het naar mijn inzicht aanbeveling deze eerst te verwijderen alvorens een nieuwe installatie uit te voeren.
Achtergrond: een prog dat in bedrijf is kan zichzelf niet verwijderen.

Blijft dat een installatie over de aanwezige installatie de voorkeur verdient.

En ja *.$$A extensie duidt op anti-virus

Lees meer

26 feb 2020 11:00
Heren,
Klopt, Aldfaer.exe bleekt geblokkeerd in de Firewall van Bitdefender. Vrijgegeven.
Aldfaer geinstalleerd en icoon op bureaublad.
Als ik dit aanklik verschijnt (helaas):
UNALBE TO WRITE TO C:\Aldfaer\Aldfaer.ini

In de map Aldfaer op de C schijf staan een map Sjablonen en 8 files echter geen .ini files.

Hoe nu verder???

Lees meer

26 feb 2020 11:00
Heren,
Klopt, Aldfaer.exe bleekt geblokkeerd in de Firewall van Bitdefender. Vrijgegeven.
Aldfaer geinstalleerd en icoon op bureaublad.
Als ik dit aanklik verschijnt (helaas):
UNALBE TO WRITE TO C:\Aldfaer\Aldfaer.ini

In de map Aldfaer op de C schijf staan een map Sjablonen en 8 files echter geen .ini files.

Hoe nu verder???

Lees meer

26 feb 2020 11:06 - 26 feb 2020 11:07
Ton,
Probeer Aldfaer te starten als administrator door rechts klik op het starticoon en uitvoeren als administrator.

P.S. Als u op toevoegen klikt om een bericht te verzenden, heb dan even geduld tot het venster verdwijnt. Dit bericht alsook uw initieel bericht zijn 2 x verzonden.
Laatst bewerkt 26 feb 2020 11:07 door JayCee.

Lees meer

26 feb 2020 11:51
Helaas, komt dezelfde melding.

Ton

Lees meer

26 feb 2020 11:57
Maak eens een plaatje van wat de verkenner toont van C:\Aldaer (geen vol scherm aub)
En vergeet niet de extensies zichtbaar te hebben Verkenner > Beeld > vink extensies aan

Lees meer

26 feb 2020 12:11
Ruud,
Bijgaand

Bijlagen:

Lees meer

26 feb 2020 12:42
de twee ini bestandjes ontbreken.
Kun je eens met de Windows verkenner zoeken op de gehele PC waar de bestandjes Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram staan.

Ik neem aan dat de eigenschap van Aldfaer.exe is dat die als Administrator wordt uitgevoerd.

Lees meer

26 feb 2020 13:20
Han,
Opgelost.
Ik had vanmorgen ook gezien dat de 2 Ini bestanden er niet waren en heb Aldfaer opnieuw geinstalleerd,
Bitfender toegang gegeven naar Aldfaer8000 en daarna ging het goed en alles werkt.
Wel alle instellingen even goedzetten.

Heren: Jaycee, Ruud en Han hartelijk dank voor de snelle service.
Ton Beltzer

Gemaakt door Kunena