- Bedankjes 996
Achternamen verdwijnen bij versie 8
- Peter Knegtel
- Auteur
Achternamen verdwijnen bij versie 8
25 feb 2020 14:51
Ik krijg regelmatig het verzoek bij versie 8, mijn bestand op te schonen. IK DOE DAT NIET. Reden: daarna zijn er allerlei problemen, zoals ALLE achternamen zijn verwijderd (lastig als je ca. 64000 mensen in je database hebt.), link met de map met foto's is weg.
Ik moet haast elke dag een veiligheids copy terugzetten en de laatste invoer opnieuw doen.
In het verleden kon ik er vanuit gaan dat jullie prg. goed was. Nu bij deze versie heb ik al zoveel problemen meegemaakt, dat ik voortaan maar geen nieuwe versie installeer. Ik kan beter een oudere versie teurgzetten.
JAMMER
Ik moet haast elke dag een veiligheids copy terugzetten en de laatste invoer opnieuw doen.
In het verleden kon ik er vanuit gaan dat jullie prg. goed was. Nu bij deze versie heb ik al zoveel problemen meegemaakt, dat ik voortaan maar geen nieuwe versie installeer. Ik kan beter een oudere versie teurgzetten.
JAMMER
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Achternamen verdwijnen bij versie 8
25 feb 2020 15:19
Peter,
Achternamen verdwijnen niet. Ik vraag mij echter af hoe bij jou de installatie van Aldfaer is uitgevoerd
Programma in C:\Aldfaer?
Stambomen en dergelijke in C:\Users\pc-naam\Documents\Aldfaer?
Achternamen verdwijnen niet. Ik vraag mij echter af hoe bij jou de installatie van Aldfaer is uitgevoerd
Programma in C:\Aldfaer?
Stambomen en dergelijke in C:\Users\pc-naam\Documents\Aldfaer?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Knegtel