- Bedankjes 172
Uit te zoeken punten.
- Hans Peters
- Auteur
Uit te zoeken punten.
24 feb 2020 17:48
Hallo,
Ik vraag me af of het mogelijk is om een overzicht te krijgen met gebeurtenissen die uit gezocht moeten worden.
bv
Ik heb in mijn stamboom (voor mij) veel uitgezocht maar niet alles bekend van geboorte's, overleden.. plaats of reden maar ook huwelijken/ondertrouw/kerkelijk huwelijk of deze zijn geweest.
Ik vul natuurlijk zoveel mogelijk in wat ik weet of te weten ben gekomen maar ben overzicht kwijt wat er te uit te zoeken is.
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Hans Peters
Ik vraag me af of het mogelijk is om een overzicht te krijgen met gebeurtenissen die uit gezocht moeten worden.
bv
Ik heb in mijn stamboom (voor mij) veel uitgezocht maar niet alles bekend van geboorte's, overleden.. plaats of reden maar ook huwelijken/ondertrouw/kerkelijk huwelijk of deze zijn geweest.
Ik vul natuurlijk zoveel mogelijk in wat ik weet of te weten ben gekomen maar ben overzicht kwijt wat er te uit te zoeken is.
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Hans Peters
- Hans Weggemans
-
Lees minder
Lees meer
Re: Uit te zoeken punten.
24 feb 2020 18:05
Misschien heb je aan tabblad Diversen, Uitzoeken iets
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
24 feb 2020 18:14
aanvullend: samen met de bonusrapporten uitzoeken.
- Hans Peters
- Auteur
24 feb 2020 18:15
Die heb ik ook maar een overzicht van alles wat uit te zoeken is.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
24 feb 2020 18:47 - 24 feb 2020 18:54
Wat is alles? Stamboomonderzoek houd toch alleen mmar de 4 basis opties in die voorzien zijn bij de rubriek Uitzoeken op tabblad Diversen. De extra facultatieve opties zijn een cadeau.
Er zijn ook 2 andere overige rapporten, familiestaat en gezinsblad waarmee een rapport per kwartier kan gemaakt worden. Indien u ze niet hebt kunnen ze gedownload worden op deze link
Er zijn ook 2 andere overige rapporten, familiestaat en gezinsblad waarmee een rapport per kwartier kan gemaakt worden. Indien u ze niet hebt kunnen ze gedownload worden op deze link
Laatst bewerkt 24 feb 2020 18:54 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
24 feb 2020 20:53
Als U de mogelijkheden van de tab diversen gebruikt, kunt u in de personenlijst de kolom Symbolen zichtbaar maken.
Als u in het tabblad een uitzoek functie heeft aangevinkt, verschijnt bij de betreffende persoon een vergrootglas symbool
Helaas is het niet mogelijk om op die kolom te sorteren
Echter, als voorbeeld, u kunt via de functie Zoeken > Diversen > Uitzoeken Geboorte een groep aanmaken van personen waarvan u de geboorte moet uitzoeken
Als u in het tabblad een uitzoek functie heeft aangevinkt, verschijnt bij de betreffende persoon een vergrootglas symbool
Helaas is het niet mogelijk om op die kolom te sorteren
Echter, als voorbeeld, u kunt via de functie Zoeken > Diversen > Uitzoeken Geboorte een groep aanmaken van personen waarvan u de geboorte moet uitzoeken
- Hans Peters
- Auteur
28 feb 2020 11:17
Bedankt alvast voor uw antwoord.
Ik zal even voorbeeld geven van mij persoonlijk.
Stamboom van mij richting mijn vaders kant.
De geboorte gegevens en huwelijken die ik heb gehad weet ik wel, eventuele ondertrouw/kerkelijke huwelijk of beeindigen, maar ook de datums en plaatsen.
Maar om dit uit te zoeken van mijn voor vaders en moeders zou ik graag willen uitzoeken.
Zo ook met geboortes en wanneer doops zijn geweest of aangiftes?
Ik zoek dus iets waarmee ik dit in een overzicht krijg met de mogelijkheid dat ik het kan invullen (op papier of in het programma).
Ik zal even voorbeeld geven van mij persoonlijk.
Stamboom van mij richting mijn vaders kant.
De geboorte gegevens en huwelijken die ik heb gehad weet ik wel, eventuele ondertrouw/kerkelijke huwelijk of beeindigen, maar ook de datums en plaatsen.
Maar om dit uit te zoeken van mijn voor vaders en moeders zou ik graag willen uitzoeken.
Zo ook met geboortes en wanneer doops zijn geweest of aangiftes?
Ik zoek dus iets waarmee ik dit in een overzicht krijg met de mogelijkheid dat ik het kan invullen (op papier of in het programma).