- Bedankjes 1024
Help: installatie Aldfaer 8000 onmogelijk
- Wouter Mulder
- Auteur
Help: installatie Aldfaer 8000 onmogelijk
22 feb 2020 14:10 - 22 feb 2020 18:26
Na installatie Aldfaaer 8000 valt programma stil en sluit. Bijgevoegd de schermmeldingen. Ben nu onderhand sceptisch of het dan wel zinvol is verder te gaan met Aldfaer. Was zeer tevreden met 7200 en bouwde een stamb
oom daarmee.
Hoe nu verder als de updates het niet meer doen. Wouter Muldertelefoonnummer weggehaald vanwege privé gegevens. Als u benaderd wilt worden moet u in uw profiel uw emailadres beschikbaar stellen.
webmaster
Hoe nu verder als de updates het niet meer doen. Wouter Muldertelefoonnummer weggehaald vanwege privé gegevens. Als u benaderd wilt worden moet u in uw profiel uw emailadres beschikbaar stellen.
webmaster
Laatst bewerkt 22 feb 2020 18:26 door Webmaster.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Help: installatie Aldfaer 8000 onmogelijk
22 feb 2020 19:23
Indien u het wenst kan ik trachten u vanop afstand hulp te bieden met Teamviewer.
Wat is Teamviewer.
. Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn e-mailadres en stuur mij een mail om verder af te spreken.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Help: installatie Aldfaer 8000 onmogelijk
23 feb 2020 00:44
Via Teamviewer: Versie 8.0 was terug vervangen door vorige versie 7.2. Alle Aldfaer-mappen herschikt en opgeschoond. Werking van v. 7.2 gestest en goed verlopen. Vervolgens naar v. 8.0 ge-update, conversie goed verlopen. Bij eerste opstart een 'Access violation' melding verschenen dat onmiddelijk vanzelf is verdwenen. Alle testen zijn goed verlopen.