Kinderen aan ouders koppelen

Lees meer

Kinderen aan ouders koppelen

20 feb 2020 15:01
Forum,

Bij het koppelen van kinderen aan hun "ouders" krijg ik nu alleen de mogelijkheid om een kind aan de vader of de moeder te koppelen. Doe ik het bv. alleen aan de vader of de moeder dan komt de melding dat er al of de moeder of vader al gekoppeld is. De ouders zijn gekoppeld dmv huwelijk met datum. Open ik de vader dan zijn de kinderen zichtbaar. Bij de moeder niet.
De melding die eerst kwam bij het koppelen van kinderen: vraag of ook de andere partij gekoppeld moet worden verschijnt niet meer.
Waar ga ik de fout in ??

Lees meer

Re: Kinderen aan ouders koppelen

20 feb 2020 15:27
Weet u zeker dat het een huwelijk is en niet een relatie tussen de vader en moeder.
Ook kan het zijn dat u de kinderen koppelt aan de ouders maar dan heeft een niet als kindvorm 'biologisch' maar bv wettelijk gekozen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J.Tegelaar

Lees meer

20 feb 2020 15:46
Het is een huwelijk (datum en akte)
Bij het koppelen vak "ouders" Komt: ouder, vader of moeder. Dus alles enkelvoud.
Het veld ook koppelen aan verschijnt niet meer.

Lees meer

20 feb 2020 15:47
Het zijn de biologische ouders

Lees meer

20 feb 2020 16:54
De fout heb ik gevonden. Bij het invoeren van de man was "vrouw" aangevinkt.
Dat was begin 1700 zeker "not done".
Vraagje wat me nu te binnen schiet. Zijn nu (in deze tijd) 2 personen van het zelfde geslacht wel te koppelen met een kind of bepaalt de term "biologisch" dan die koppeling ?

Lees meer

20 feb 2020 17:15
Mijn benadering
Man1-Man2 relatie
a) biologische kind Man1 - Adoptie door Man2 en eventueel biologisch kind van Moeder uit vroeger huwelijk of de Draagmoeder
b) niet biologisch kind - Adoptie door Man1 en Man2 en eventueel, indien bekend, biologisch kind van de (draag)moeder en indien bekent de Spermadonor

Vrouw1-Vrouw2 relatie
c) biologisch kind Vrouw1 - Adoptie door Vrouw2 en eventueel biologisch kind Man uit vroeger huwelijk of indien bekend biologisch kind van Spermadonor
d) relatie zoals c) maar omgekeerd: biologisch kind Vrouw 2 en eventueel biologisch kind Man uit vroeger huwelijk of indien bekend biologisch kind van Spermadonor (al dan niet dezelfde Spermadonor als c))
e) niet biologisch kind - adoptie door Vrouw1 en Vrouw2
De volgende gebruiker (s) zei dank u: J.Tegelaar

Lees meer

20 feb 2020 17:23
Nog niet mee te maken gehad maar zeker een optie.

Gemaakt door Kunena