- Bedankjes 996
grafische rapporten
- monique van beersel
- Auteur
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: grafische rapporten
20 feb 2020 10:23
Is er iemand die in de buurt van Mechelen woont om Roger uit de brand te helpen (en/of TeamViewer te installeren en uit te leggen hoe dat werkt) ?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
20 feb 2020 10:32
Monique, Roger, Ruud,
Zal ik de installatie van Teamviewer telefonisch begeleiden, waarna Ruud de Teamviewersessie kan overnemen?
Zal ik de installatie van Teamviewer telefonisch begeleiden, waarna Ruud de Teamviewersessie kan overnemen?
- monique van beersel
- Auteur
20 feb 2020 11:20
Ruud
Rik heb de handleiding van teamviewer bij de hand en daarin moet ik het id hebben van de partner
of hoe moet het mischien anders
Rik heb de handleiding van teamviewer bij de hand en daarin moet ik het id hebben van de partner
of hoe moet het mischien anders
- Ruud de Ruiter
-
20 feb 2020 11:29 - 20 feb 2020 11:38
Roger,
Jij hebt geen ID nodig want je moet niet bij mij kijken maar ik bij jou.
Dus heb ik jou ID en wachtwoord nodig om bij jou te kijken en die staan in het startvenster van Teamviewer.
Maar dan vanmiddag om 14:00
Jij hebt geen ID nodig want je moet niet bij mij kijken maar ik bij jou.
Dus heb ik jou ID en wachtwoord nodig om bij jou te kijken en die staan in het startvenster van Teamviewer.
Maar dan vanmiddag om 14:00
Laatst bewerkt 20 feb 2020 11:38 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
20 feb 2020 14:11
JayCee,
Als je hem telefonisch kan benaderen, neem het dan a.u.b. over want op dit moment werkt de communicatie niet. Ik heb geen e-mail ontvangen met de ID en wachtwoord. Ik geef het op
Als je hem telefonisch kan benaderen, neem het dan a.u.b. over want op dit moment werkt de communicatie niet. Ik heb geen e-mail ontvangen met de ID en wachtwoord. Ik geef het op
- monique van beersel
- Auteur
20 feb 2020 16:24 - 20 feb 2020 18:29
Ruud
eindelijk heb ik het gevonden is het ID en wachtwoord aangekomen
codes zijn verwijderd.
Er wordt aanbevolen om de vervolgdiscussie over een teamviewer-aanbod niet via het forum te voeren. OOK niet door de aanbieder. Zoek contact via email zodat privé-informatie privé blijft.
webmaster
eindelijk heb ik het gevonden is het ID en wachtwoord aangekomen
codes zijn verwijderd.
Er wordt aanbevolen om de vervolgdiscussie over een teamviewer-aanbod niet via het forum te voeren. OOK niet door de aanbieder. Zoek contact via email zodat privé-informatie privé blijft.
webmaster
Laatst bewerkt 20 feb 2020 18:29 door Webmaster.
- Ruud de Ruiter
-
20 feb 2020 16:55 - 20 feb 2020 16:56
Roger
Die gegevens moet je alleen per e-mail sturen en niet via het forum.
Sluit Teamviewer onmiddellijk want nu kan iedereen die Teamviewer heeft toegang tot je computer krijgen
Die gegevens moet je alleen per e-mail sturen en niet via het forum.
Sluit Teamviewer onmiddellijk want nu kan iedereen die Teamviewer heeft toegang tot je computer krijgen
Laatst bewerkt 20 feb 2020 16:56 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
21 feb 2020 10:27
In TV sessie bleek dat versie 7 rapportages aanwezig was. Oorzaak van niet werken.
Aldfaer opnieuw geïnstaleerd en reoganisatie en opruiming van alle overige zaken
Opmerking webmaster: e-mail adres was tot dan onbekend en men kan ook regening houden met leeftijd van de gebruiker: 88 jaar
Aldfaer opnieuw geïnstaleerd en reoganisatie en opruiming van alle overige zaken
Opmerking webmaster: e-mail adres was tot dan onbekend en men kan ook regening houden met leeftijd van de gebruiker: 88 jaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u: monique van beersel
- monique van beersel
- Auteur
24 feb 2020 09:07 - 24 feb 2020 10:47
Hallo Ruud,Ik krijg iedere dag tientallen emails van aldfaer hoe kan ik dat te niet doen.
Dank bij voorbaat.Roger
Ruud
ik heb een paar antwoorden gegeven aan hem dat hij zich geabonneerd heeft op de volledige helpdesk; vervolgens aangegeven hoe hij dat kan uitzetten. Blijkbaar leest hij zijn mail niet.
Kun je per teamviewer dit voor hem doen, zodat hij zich ook niet opnieuw abonneert.
webmaster
Dank bij voorbaat.Roger
Ruud
ik heb een paar antwoorden gegeven aan hem dat hij zich geabonneerd heeft op de volledige helpdesk; vervolgens aangegeven hoe hij dat kan uitzetten. Blijkbaar leest hij zijn mail niet.
Kun je per teamviewer dit voor hem doen, zodat hij zich ook niet opnieuw abonneert.
webmaster
Laatst bewerkt 24 feb 2020 10:47 door Webmaster.
- Ruud de Ruiter
-
- monique van beersel
- Auteur
26 feb 2020 10:03 - 26 feb 2020 10:18
Goede morgen Ruud,
Weeral 25 e-mails ontvangen wat te doen.
Er is nog steeds hetzelfde abonnement op de totale helpdesk (is niet weggehaald) en er is een nieuw abonnement genomen op dit onderwerp. Weghalen doe je als volgt:
1. Tab Index -> Helpdesk en hef het abonnement op (blauwe knop)
2. Helpdesk -> grafische rapporten en hef het abonnement op.
webmaster
Weeral 25 e-mails ontvangen wat te doen.
Er is nog steeds hetzelfde abonnement op de totale helpdesk (is niet weggehaald) en er is een nieuw abonnement genomen op dit onderwerp. Weghalen doe je als volgt:
1. Tab Index -> Helpdesk en hef het abonnement op (blauwe knop)
2. Helpdesk -> grafische rapporten en hef het abonnement op.
webmaster
Laatst bewerkt 26 feb 2020 10:18 door Webmaster.