- Bedankjes 1634
Personenlijst niet zichtbaar meer
- Lacaeyse
- Auteur
Personenlijst niet zichtbaar meer
16 feb 2020 11:22 - 16 feb 2020 11:39
Na heel wat problemen met de nieuwe versie en een volledige herinstallatie van het programma blijft de personenlijst niet zichtbaar. Aantal personen is OK en je kan scrollen maar er is niets te zien.
Laatst bewerkt 16 feb 2020 11:39 door Lacaeyse.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Personenlijst niet zichtbaar meer
16 feb 2020 12:10 - 16 feb 2020 12:10
Ik twijfel of u wel alle nieuwe rapporten heeft en na de installatie in uw geval ook Bestandscontrole en-reparatie heeft gedaan.
bijwerken W10
Laatst bewerkt 16 feb 2020 12:10 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lacaeyse
- Lacaeyse
- Auteur
Re: Personenlijst niet zichtbaar meer
16 feb 2020 14:59
Ik heb alles nagekeken en de bestandscontrole uitgevoerd maar het resultaat bleef hetzelfde.
Ik heb dan het programma volledig verwijderd. Maar bij nazicht bleek er nog een map te staan onder de root met de naam Aldfaer (C:\Aldfaer). Ik heb die map en alle onderliggende bestanden manueel verwijderd (wat ik de vorige keer niet gedaan had) en dan terug de Versie 8 geïnstalleerd. En nu werkt alles terug prima.
Bedankt voor uw snelle respons Han.
vriendelijke groet,
Gilbert Lacaeyse
Ik heb dan het programma volledig verwijderd. Maar bij nazicht bleek er nog een map te staan onder de root met de naam Aldfaer (C:\Aldfaer). Ik heb die map en alle onderliggende bestanden manueel verwijderd (wat ik de vorige keer niet gedaan had) en dan terug de Versie 8 geïnstalleerd. En nu werkt alles terug prima.
Bedankt voor uw snelle respons Han.
vriendelijke groet,
Gilbert Lacaeyse